#1 Skrevet Desember 1, 2009 Jeg har en a6 med tiptronic og nå har jeg opplevd 3-4 ganger at den låser seg, ikke mekanisk men rett og slett dette plastik trekket som glir frem og til bake sammen med girspaken. det krøller seg og låser spaken. Etter mye knoting og masering av trekket løsner den, noen som har vært borti dette? evt tips/triks? dette er en 00 modell. Værst fra P -> D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2009 prøv og smør skinnene det går i med teflon spray fra f.eks biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2009 prøv og smør skinnene det går i med teflon spray fra f.eks biltema jepp skal prøve den sprayen, prøvde silikonspray engang men det hjalp ikke stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2009 Skjedde idag og etter jeg smørte, holdt på i 10 min før det løsnet. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2009 Har ikke merket noe til dette på min... Men prøv å demonter dekslet og hele glidemekanismen og rengjør det og smør opp hvis alt ser helt og pent ut. Hvis det ser slitt ut på noe vis, så koster det sikkert ikke stort for en ny glideplate, delenummer 4B0 713 187 C. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2057527 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2009 Har ikke merket noe til dette på min... Men prøv å demonter dekslet og hele glidemekanismen og rengjør det og smør opp hvis alt ser helt og pent ut. Hvis det ser slitt ut på noe vis, så koster det sikkert ikke stort for en ny glideplate, delenummer 4B0 713 187 C. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2057527 se her ja, veldig fint takk takk for nyttig link har alltid lurt på åssen man får dette fra hverandre,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...