#1 Skrevet Desember 1, 2009 Har hatt litt problemer med ledpærer og feilmeldinger på min Audi A4. Satte i pærer (pinol) med innebygget motstand i som skiltlys, men fikk likevel feilmelding. Har også kjøpt BA15s ledpærer, disse uten motstand så disse for jeg jo naturlig nok feilmelding på. Så det jeg lurte på da, er det mulig å koble ut pæresjekken på noen måte? Kanskje kode den vekk i Vag-Com eller noe... Setter stor pris på evt svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2009 Har hatt litt problemer med ledpærer og feilmeldinger på min Audi A4. Satte i pærer (pinol) med innebygget motstand i som skiltlys, men fikk likevel feilmelding. Har også kjøpt BA15s ledpærer, disse uten motstand så disse for jeg jo naturlig nok feilmelding på. Så det jeg lurte på da, er det mulig å koble ut pæresjekken på noen måte? Kanskje kode den vekk i Vag-Com eller noe... Setter stor pris på evt svar... Ganske sikker på at det ikke går å kode vekk pæresjekk nei.. Men er jo mange som har byttet ut disse pærene og fått det til! Prøvd å snudd pæren? led-pærer virker kun en vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2009 Ganske sikker på at det ikke går å kode vekk pæresjekk nei..Men er jo mange som har byttet ut disse pærene og fått det til! Prøvd å snudd pæren? led-pærer virker kun en vei:) Ja, vet at pæren funker bare en vei. Men jeg har lys i de, bare det at det kommer feilmelding selv om pæren har motstand. Får prøve en annen leverandør kanskje. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...