Anbefalte innlegg

17 sekunder raskere rundt nürburgring enn BMW M5! Det der er drømmebil, begynner faktisk på ett merkelig vis å like utseendet og,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 sek er ikke lite nei :) Var tvilende til designet en stund jeg å ja , men liker den bare mer å mer jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har vendt meg til designet enda jeg. Jeg så den faktisk på Nürburgring når de drev å testa den før den ble offisielt annonsert, og må si den virka rimelig vass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porschen er rå, men den R8 V10en tar kaka...skikkelig heftig dobbel-femmerlyd i den! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porschen er rå, men den R8 V10en tar kaka...skikkelig heftig dobbel-femmerlyd i den! : rock :

Måtte se filmen av R8`n en gang til her nå ja ! lyden er syk . Men det er jammen lyden av Lamborghini LP 640 litt lenger ned på siden der også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tonn panamera 4 dørs sedan er 1 sekund raskerte rundt ringen en lille R8. haha. Så konge. De som har sett dette beistet av en bil i vikligheten vet at den er enorm. Super sportsbilen til Audi som er skrytt opp i skyene er sikkert knall fin, men blir knapp i forhold til supertank skipet Panamera. Det liker jeg.

Blir helt kvalm av Audi til tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerte ved siden av en Panamere i forgje uke i oslo og selv om jeg har sett flere ommtaler og bilder av den ble jeg fremdeles sjokkert over hvor stor den var ja. Bilen er SYKT lang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tonn panamera 4 dørs sedan er 1 sekund raskerte rundt ringen en lille R8. haha. Så konge.

Baby R8 ja. R8 V10 er 12 sekunder raskere enn Panamera turbo. Listen under viser faktisk at R8 V10 er raskere enn samtlige utgaver av Gallardo.

http://www.fastestlaps.com/track2.html

Uansett meget imponerende av en bil som Panamera (selv med Walter Röhrl bak rattet). : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blir litt rart å diskutere sekund-strid når det er 2 mil med bane, og forskjellige sjåfører. Da er ikke 1 sekund ett tema og ta opp.

Og nei, jeg forsvarer ikke R8, syns panamera'n er drit tøff:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg blir rik, så...... :)

Panamera er en sinnsykt rå bil! Fikk vann i munn første gang jeg så den i et blad. Hvor mange slike finns i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blir litt rart å diskutere sekund-strid når det er 2 mil med bane, og forskjellige sjåfører. Da er ikke 1 sekund ett tema og ta opp.

Og nei, jeg forsvarer ikke R8, syns panamera'n er drit tøff:)

Spiller ingen rolle om det var 1 sekund. Poenget var at Panamera er en kloss, og R8 en såkalt supersportsbil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto en Panamera Turbo utenfor bedriftssenteret til DNB på forus her en dag, et utrolig syn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår kjære Celina Midelfart har jo en slik: smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett om jeg ble overgitt når jeg skulle innom jobben idag, Der sto det en Svart Panamera Turbo!

Den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder, Nyyydelig bil.

Må være rundt 5 meter, ca det samme som Audi V8n.

Det må nesten være en Statoil kar som er langt oppi gradene som har den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.