#1 Skrevet Desember 2, 2009 (endret) Var innom en forhandler idag anngående lakkering av bilen min. Var uheldig og kom litt borti et autovern her en dag, og fikk da en fin stripe langs hele siden. Det ble verken bulker eller skader, bare lakken som ble skrapet bort. De såg på den, og sa at de skulle ha ca 20 000 kr for å fikse siden, og det syns jeg virket mye ! Hellakkering hørte jeg også om siden de skulle ha såppas mye, og da sa de rundt 35 000 kr. Det er snakk om og bare sette inn bilen som den er, og de gjør alt. Noen som vet om billigere plasser i Ålesund ? Noen som vet noe mer om hva det kommer på i pris ca? EDIT: Hvilken farge mener dere passer best til a4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2009 jeg hørte på pris her oppe i nord, da skulle dem ha 50000 for hel lakkering når dem skulle gjøre alt arbeidet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2009 (endret) Lakkering (spesielt hellakkering) krever mange arbeidstimer med demontering/montering, evt. retting, forbereding, sliping, maskering og sprøyting, og da blir det dyrt. Hvis du vil ha billigere bør du sjekke med et mindre uavhengig lakkverksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2009 Full pris på hellakkering av bil der de gjør alt kommer meget sjeldent på under 30 lapper! Du kan no høre med Foss billakkering da om han har noe bedre pris å gi holder til på aursneset rett ved ferge kaia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2009 to siste gangene har jeg betalt 11000 og 13000 kr men da har jeg skrudd den fra hverandre og sammen selv pluss kjente lakkeren da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2009 hvor var du og spurte da Håkon? da deg en tur innom ødegård da, så kan vi jo se på saken;) Edit: foresten. PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2009 to siste gangene har jeg betalt 11000 og 13000 kr men da har jeg skrudd den fra hverandre og sammen selv pluss kjente lakkeren da slike priser er uansett ikke reele for vanlige folk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2009 slike priser er uansett ikke reele for vanlige folk... det er vel sant men hvis man skruer den fra hverandre selv og sammen så er det vel mulig og havne rundt 20000kr er det ikke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2009 Alt er mulig å demontere og pusse ned selv, men tingen er vell heller den at jeg verken orker eller har tiden nå Vil egentlig helst prøve og fikse de lakkskadene som er der. Er en stripe langs hele begge dørene på høyre siden, og de er bare inn til grunningen. Bare på frem og bakskjerm det er inn på metallet, og det er ikke bulker, ikke noe som viser godt nå i alle fall .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2009 hei. ta en telefon til åndalsnes bilskadesenter, snakk med johan,han er super flink og ok på pris:) hils fra meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2009 tror jeg vil prøve å fikse det i området her men takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2009 sendte deg mld nå om pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 3, 2009 Takk Svein Tore Hva mener folket om fargevalg om jeg går for hel lakkering ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2009 vist du skal bytte farge må du tenke på inni dørene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 4, 2009 Som Svein Tore sier, så må du regne med at det blir enda dyrere om du skal skifte farge. Da må (bør) du også få med innsteg, innsiden av dører etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...