RS2 kasse + RS2 giroverføring @ S2 = som å røre i en kjele med grøt.

Anbefalte innlegg

..."skal" det være sånn?

Aldri klådd på girspaken i noen annen audi i det hele tatt... :P

Kjerra er jo så jævlig toight og fin ellers, også kommer girspaken her og er løsere enn en nigeriansk hore liksom. Æ vil itj ha det sånn sjø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, slik skal det ikke være! Tipper plastkula som sitter under girspaken er slitt evt gått i stykker, kurant sak å bytte eller gå for et såkalt shortshift kit..

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil et shortshift-kit være bolt on? I og med at girkassa egentlig ikke hører hjemme på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har hele spakstellet og overføring fra RS2 kan du nok kjøpe et shortshiftkit til RS2 eller S2 ABY ja, men mener det er litt smiing for å flytte over reverssperra, skifta til ny orginaldel på S2`n min og den ble god som gull etterpå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der har jeg i min S2.. Veldig fornøyd.. Eneste er som Ole Kristian sier at det ikke er reverssperre, men er igrunn ikke noe problem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bestilt fra 034 enda eller? :P... Kanskje int i et lite gruppekjøp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å flytte over reverssperra på den "vanlige" 034 shortshifteren, er det mulig på denne JHM SOLID fra 034 også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bestilt fra 034 enda eller? :P... Kanskje int i et lite gruppekjøp?

Nei har ikke bestilt enda. Elsklingen er gått i hi for vinteren, så er ikke akkurat noe hast. Gruppekjøp kan jeg sikkert bli med på, hvis det er noe særlig å spare på det. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe reellt behov for å ha reverssperre da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis det blir gruppekjøp, da er jeg med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.