Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 89 mob 100 10vq. merker når jeg kjører til og fra jobb 15mil at pedalen får mindre og mindre vandring. viss jeg da setter bilen i fri og pumper klutsjen 3-4 ganger blir den god igjen. så det tyder på at det er luft i systemet? MEN, hrodan lufte:confused: takker for svar:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har en 89 mob 100 10vq. merker når jeg kjører til og fra jobb 15mil at pedalen får mindre og mindre vandring. viss jeg da setter bilen i fri og pumper klutsjen 3-4 ganger blir den god igjen. så det tyder på at det er luft i systemet? MEN, hrodan lufte:confused: takker for svar:tilber:

Hei.kommer det luft inn i systemet,er det noe som ikke stemmer.Lekasje?Mulig slavepumpe begynner og bli sliten.Kan vel luftes på 3 måter.

:trykkslange man får kjøpt på div bilrekvisita.skrur på en slange på hjul,og andre enden på toppen av beholder og løsne nippel

:en blank slange fra venstre bremsecaliper til slave.åpne nippel på slave(la stå åpen),pump trykk på brems,åpne nippel(på calip)og press inn veske den veien.gjentas noen ganger.

:Som man lufter brems,med pump.hold trykk og løsne nippel

:Husk og følg med på væska når du slipper ut: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.