#1 Skrevet Desember 2, 2009 (endret) Da har jeg endelig fått kleia meg til å leita frem fakturaen for hyttene. Totalsummen for 2 stk 6-mannshytter blir 8000,- SEK, og dette inkluderer et depositum som blir refundert ved avreise. Det blir 520,- NOK å betale inn pr.person, og jeg setter innbetalingsfristen til 9.Desember. Kontonummeret er 3900.34.01964. Husk å merke innbetaling med navn,så vi får litt system i det Jeg oppdaterer fortløpende her når innbetalinger er skjedd av følgende personer: - Arnt-Ivar BETALT - Andreas BETALT - Daniel BETALT - E.Eikrem BETALT - E.Nørve BETALT - Henrik K. BETALT - Martin BETALT - Måse BETALT - Knut-Magnus - Rømling BETALT - Urke BETALT - Volle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2009 Japanske yen er overført til din konto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2009 Skal telle opp flaskene å sende nedover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2009 Japanske yen er overført til din konto Okey...Da e det greit at alle andre også sender japanske yen,så blir det ikkje så mange valutaer å holde styr på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2009 Totalsummen for 2 stk 6-mannshytter blir 8000,- SEK, og dette inkluderer et depositum som blir refundert ved avreise.In your dreams..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2009 In your dreams..... Eller dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2009 Da var 1 575,76 Tsjekkiske koruna (CZK) overført til din konto! Får bare beklage att det ikke blei Japanske Yen fra meg denne gangen!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2009 jeg gjorde en bommert og overførte nå for 3 hytter, og jeg skal ikke bli med engang kom jeg på, så du må overføre beløpet tilbake til meg. pm med kontonummer sendt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2009 jeg gjorde en bommert og overførte nå for 3 hytter, og jeg skal ikke bli med engang kom jeg på, så du må overføre beløpet tilbake til meg. pm med kontonummer sendt:) spandera vel du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2009 jeg gjorde en bommert og overførte nå for 3 hytter, og jeg skal ikke bli med engang kom jeg på, så du må overføre beløpet tilbake til meg. pm med kontonummer sendt:) 3 hytter? heheh Jeg har ikke fått noe PM så vidt så jeg kan se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2009 Da var 1 575,76 Tsjekkiske koruna (CZK) overført til din konto! Får bare beklage att det ikke blei Japanske Yen fra meg denne gangen!! Mvh Det går greit for dinne gangen Urkel.. Du skal få igjen depositumet i rubler visst du oppføre dej..hehehe: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2009 Det går greit for dinne gangen Urkel..Du skal få igjen depositumet i rubler visst du oppføre dej..hehehe: haha : ......Hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2009 Da har jeg fått inn 3 betalinger,kom igjen no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2009 Noen som vet om noen som trenger plass på hytte? Har 2 plasser ledig!! Marius Giske Sindre Fiskerstrand Rolf Kristian Salen Øystein Lied 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 5, 2009 3 hytter? hehehJeg har ikke fått noe PM så vidt så jeg kan se.. for 3 mann da sjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 5, 2009 for 3 mann da sjø Knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 8, 2009 Da var der nokre schillinga på vei over te dej Andy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 9, 2009 Betalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 9, 2009 Betalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 9, 2009 clausen ville muligens vær må så da trenge han hytte plass om der er noen ledige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 9, 2009 Betalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 9, 2009 Hytteplass ledig her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 10, 2009 (endret) Da er lista oppdatert!Ser deet har komt inn ei betaling til,men uten navn oppgørt..Regner med det er Kjelstadbakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 10, 2009 skreiv jo Henrik Congo Kjelstadbakk, men d e litt delay i posten siden d e et stykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 10, 2009 skreiv jo Henrik Congo Kjelstadbakk, men d e litt delay i posten siden d e et stykke ja blir sånn når man sende posten avgårde med kamel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...