#1 Skrevet Desember 2, 2009 Hei Da motoren i bruksgolfen ikkje er prima vare, og eg har ein 1.6td motor fra passat ca 90 mod. liggende så tenkte eg eg skulle hive i denne. Spørsmålet er da om det er noken store problem eg møter på? rekner med at framrøyret fra passaten ikkje passer, så må enten få tak i noko som passer eller lage noko nytt. motorfestene passer vel rett over. og så er det vel bare å tappe av resten av bensinen og begynne å fylle diesel i stedet for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2009 Eg har bygget om med motor fra golf 2 er ikke så veldig ulikt sjekk tråden min ligger link i signaturen:) er downpipe å få kjøpt som passer rett i golf 1 trur det skal ligger link i tråden min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2009 usikker på om motorfestet passer rett over, 1.6 td som sitter i mk1 orginal har motorfestet og dieselpumpe braketten samla i en del (klønete forklart men ) sjekk det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...