Anbefalte innlegg

skal skifte bremseklosser fremme på en audi a6 2005mod!!

så lurte om det er noe problem å gjøre det .....om man trenger noe spesial verktøy?grunnen jeg spør er at jeg må opp tidlig i dag å gjør før jobb.....!!!:(

håper på svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jeg ha jeg noe sånt for å få stempel inn ?

takker for svar.....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. tips er å skru av lokket til bremseveskebeholdern din mens du holder på. og når du er ferdig skru på lokket og pump bremsene din før du kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar.....:)takk: rock : takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite å gjøre så her har du en kjapp step by step.

1: skru av hjulet

2: bak på kalibern finner du 2 gummi propper som stikker ut. her kan du dra ut yterste delen og inne der sitter de unbraco skruene som holder kalibern.

skru ut disse og sett en stor rett trekker mellom skiva og bremsekalibern og ben den ut fra skive.

3: heng denne opp med strips så du får den unne veien

4: skru av kaliberbrakketen (denne sidden med 2 13mm bolter)

5: ta av skiva ( visst denne sitter så bank på skiva til den løsner)

6: ha på kobberpasta på anleggsflaten som skiva ligger på inn på nanet (ikke på skive men på navnet)

7: bruk press verktøyet og skru kalibern inn til den fluktern med gummien rundt stempelet

8: monter i motsatt rekkefølge

9: skru på lokket på bremsveskebeholdern din og sett deg i bilen pomp opp trykket på pedalen og hold den inne når du starter. pomp deretter opp igjen etter at du har startet.

10: kjør forsikt fram eller tilbake å kjenne at bremsene fungerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.