Noen som vet åpningstidene til FSG?

Anbefalte innlegg

Noen som vet åpningstidene til FSG bildemontering?

 

Nettsiden deres er jo helt på styr, så der var det ikke mye info å få..

 

Noen som har vært der oppe i det siste som vet om der står en passat 35i der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe å sjekket i dag...

 

Mulig jeg er meget treg altså, men FSG bildemontering har nå skiftet navn til ett eller annet som jeg ikke husker, og det er slutt på selvplukk...

 

Store deler av selvplukk området er gjort om til "flesland parkering".

 

Kjipe greier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer, drittsted som har sluttet med det!!, bruker den vedsiden av, bilgjennvinning, ellers så har vi jo strømblad ved lagunen, han derre i den blå huset på osveien, ellers skulle det være en vw-audi-bmw hugger i ytre arna et sted!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne i drift ennå altså?

 

Var oppe der for ca to år siden og da så det temmelig mørkt ut...

Men mulig det bare var stengt den dagen....

 

Noen som kan bekrefte at denne er åpen fortsatt?

 

Og er det noen som vet mer om den nevnte huggeren i ytre arna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var inne hos strømblad sist ifjor våres!! lite gamle biler der, men har hørt rykter at lageret hans skal være konge. men men...

 

Den i ytre arna pleier å være annonsert i BA, peder jebsens gate eller noe!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huggeren i Ytre Arna er oppe og går, men det er ikke mye utvalg og ikke selvplukk. Råder dere til å ringe ut før dere tar turen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det ligger an på hugger-fronten for tiden?

 

Trenger ny bremsekraftforsterker og muligens hovedsylinder til passaten.

Noen som har noe liggende?

 

(passat 1989, 1,8 cl)

 

Den der naf bildemontering eller hva den nå heter oppe i på lønningsflaten, lå der hvertfall rett før jul. Men uansett så mye jeg søker på nettet så finner jeg hverken telefonnummer eller åpningstider. Noen som har dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan prøve bmw demotering i arna.. de har flere merken enn bmw på tross av navnet.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at BMW hugg i ytre arne har vag, kjøpte opp alt av luringen som drev Euro bildemontering på laksevåg.

 

Men hva er dette? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6769642&sid=2au_wHucV763136&pos=4&tot=4

Kan se ut som han og har gitt opp...

 

Er forresten MANGE år siden fsg sluttet med bildels;)

 

er du heldig så kan du få plukka fra bilane dei har. heile annlegget skal no flyttast til hanøytangen. kjenner ein som jobba på lønningen men no blei han plassert til hanøytangen. kontakter bare han eg så får eg dei delane eg treng: rolleyes : rolleyes

 

nå fsg skulle leggast ned så kasta dei alt av deler dei hadde. deler for fleire millioner blei kasta, ingen som ville ha delane: eek : : eek : : eek :

 

han/dei på naf bildeler må ha drøkke formykje girolja. roter veldig, litt overprisa, veit ikkje kva bler dei har i gåren, alle motorane står under åpen himmel

dei skulle ha 300kr for eit toppdeksel på jettaen som var litt rust på. klarte å pruta ned til 150kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de er grei å prute med, kjøpe en gang to komplette uno turbo bils der for slikk og ingenting. Men se på typen, noe har nok han drukket ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Norsk Bilgjenvinning & Delesalg AS ved liland har de 2 stk 35i stående. Vet ikke hvilken motor som har stått i disse eller hva som er igjen av deler nå men den ene så i allefall rimelig hel ut når jeg var der for en måneds tid siden og hentet meg en bakfanger. Mulig de har fått inn flere i mellomtiden også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe hos norsk bilgjennvinning eller hva de nå heter i går. Fikk tak i ny hovedsylinder. Håper det er denne som er røket på bilen min. Han ville først ha 1000 for den, men fikk prutet den ned i 500 ( mer enn nok det også syns jeg). De hadde bremsekraftforsterker til bilen min også, men jeg venter med den til jeg har prøvd å skifte hovedsylinderen.

 

Og ja.. de drikker nok girolje der oppe. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i ytre arna har som regel fantasipriser på det meste... Var et par ganger der ute når jeg hadde bmw...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor betale 500 spenn for en brukt hovedsylinder? Bremsedeler som dette er ikke noe jeg ville kjøpt brukt.

Har du sjekket prisen på en ny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster meg nesten 1800 for en ny. Fikk den med garanti, og den skal stå på en bil som med 90% sansynlighet skal avskiltes til sommeren.

 

Skal altså brukes minimalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var forferdelig dyrt for en hovedsylinder. Jeg har kjøpt et par til mine andre biler og aldri betalt i nærheten av den prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info: FSG på lønningen driver ikke delesalg lenger :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.