#1 Skrevet Desember 3, 2009 (endret) Hallo. Har en kompis som ikke får start på 100`n sin. Fikk han bare til å skrive mail med problemstilling og hva som er gjort så bare legger den inn her. Håper noen har ett lurt råd å komme med Jeg kjørte bilen en hal time. Parkerte i by'n, motoren var god og varm. Var borte i ca 20 min og da jeg skulle starte den igjen var det ikke liv. Stein død. Bensin pumpen går. Men får ikke gnist. Har byttet cam sensor. Veiv sensor. Gassposisjon sensor. Også prøvd en annen hjerne og en annen luft mengde måler. tennings modul. Coil. Forsatt død Noen som kan tenke seg hva som er problemet her? Råd mottas med stor takknemlighet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2009 tviler på at det er lamdasondene men har du sjekket de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2009 drar starter? Er det gnist og bensin? hvis ikke starter drar... tenningsbryter/starter gåen? (første mest sannsynlig prøv å "tjuvkoble starter") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2009 registerreim ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2009 Høres ut som å lese ut feilkoder er et greit sted å begynne dersom starteren går, men motoren ikke starter og registerremmen er hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2009 Takk for gode tips. Han har lest ut feilkoder uten hell. Han bestillte ny tenningsbryter for noen dager siden som er kommet på møller i dag. Håper det er den som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...