Plassering av kambukker S4 V8 ABH-motor

Anbefalte innlegg

Da skjedde det som ikke skulle skje, pc`n tok kvelden på søndagen med tegningene for hvor kambukkene skal stå hos meg: bh :

Hvor starter kambukk nr. 1? Er det ved reimhjulet? Og blir da kambukk nr. 5 ved siden av nr. 1 eller 4?

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Mads

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skjedde det som ikke skulle skje, pc`n tok kvelden på søndagen med tegningene for hvor kambukkene skal stå hos meg: bh :

Hvor starter kambukk nr. 1? Er det ved reimhjulet? Og blir da kambukk nr. 5 ved siden av nr. 1 eller 4?

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Mads

Har 2 topper på verksted som jeg kan se på senere idag;),hvis ingen har tegning.

mvh kjetil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 topper på verksted som jeg kan se på senere idag;),hvis ingen har tegning.

mvh kjetil

Høres bra ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Da fikk jeg endelig vært innom verksted.kambukkplassering går sånn:

motor sett forfra

venstre:kammbukk 1.starter foran til venstre.2,3,4 bakover og starter på 5foran til høyre6,7,8bakover

høyre :kammbukk 1.starter bak til høyre ved fordeler2,3,4forover og 5,bak til venstre6,7,8 framover

Håper dette var forstålig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.