#1 Skrevet Desember 4, 2009 Lurer på hvordan beste måten å gjøre dette på er? Gikk greit med B5'en jeg hadde, men her sleit jeg gitt Tar imot all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2009 Har ikke gjort det på S3, men på en golf cab, og da tok jeg strøm på førersiden. Kommer kanskje ann på hvem side batteriet sitter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2009 Har ikke gjort det på S3, men på en golf cab, og da tok jeg strøm på førersiden. Kommer kanskje ann på hvem side batteriet sitter på. Ja, batteriet står på førersiden, og jeg tenkte å legge den der. Er jo vanlig å ta den igjennom boksen til hjernen, men lokket der var jo noe dritt å få av uten å gjøre mindre kirurgiske inngrep med viskermekanismen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2009 Er ikke en sånn plasst tapp du kan fjerne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2009 Haha, det er godt mulig Skal sjekke etterpå! Takker heidi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...