Dør lister til golf gti 16v 1991

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen veit hvor jeg kan få kjøpt smale lister til en 1991 gti 16v : klø : (nye)

Jeg har prøvd å lete litt på VOLKSWARENHAUS men jeg er fryktelig dårlig på tysk :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du trykker på det britiske flagget under vwhaus-logoen, så får du siden på engelsk. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du trykker på det britiske flagget under vwhaus-logoen, så får du siden på engelsk. ;)
Se der ja : dum : Takk for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje ikke volkswarenhaus har de jeg. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte litt på vortex for deg og fant denne, men dette er da direkte fra vw og deres forhandlere, men det fins da kanskje butikker som har kjøpt opp, og har forsatt, skal søke litt til: ja :

Men her er vertfall innlegget fra Vortex med partnummer..

2 Door

Right Rear trim

191853536D 2BC - obsolete and none available at any PDC

Left Rear Trim

191853535D 2B2 - obsolete and none available at any PDC

Front R/Door

191853516D 2BC - obsolete and none available at any PDC

Front L/Door

191853515D 2BC - obsolete and none available at any PDC

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ingen ting med å søke, så eg tror du må få dette brukt..

en grunn til at eg tror det er at eg ser att disse forsvinner fort når de kommer for salg på vortex, så viss du er flittig innom der og ser så kommer du kanskje over noen der: ja : De kaller disse listene thin og skinny:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du vill ha nye lister så har du det her, på ebay i tyskland: ja : Er 5dager att på dem, så de går nok opp i pris men disse såg sykt bra ut!! Løp og kjøp: smil : Håper dette hjelper deg: ja :

Her er link til dørlistene på ebay.de: ja: Søkte litt på vw og fant til slutt navnet for lister på tysk så det er "Zierleisten" i tilfelle du har bruk for å søke senere: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du vill ha nye lister så har du det her, på ebay i tyskland: ja : Er 5dager att på dem, så de går nok opp i pris men disse såg sykt bra ut!! Løp og kjøp: smil : Håper dette hjelper deg: ja :

Her er link til dørlistene på ebay.de: ja: Søkte litt på vw og fant til slutt navnet for lister på tysk så det er "Zierleisten" i tilfelle du har bruk for å søke senere: smil :

Takk for hjelpen :) Dette hjelper masse. Synd det er så vanskelig å få tak i nye deler her i norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.