Prosedyre ved skifte av styreenhet vw Golf 1,8GTI

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å skifte styreenhet på en vw golf 1,8 GTI 98mod,evt om merkeverksted kan legge inn orginal programvare på styreenheten,grunnen at jeg spør er at styreenheten er chippet og at bilen fungerer SVÆRT dårlig,og at eigeren vil ha bilen tilbake i orginal stand.

Øyvind...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel å skifte, ligger midt i vannkassa forran frontruta.

Må ha diagnoseapparat for å slette erfaringsverdier, men stort mer trenger du ikke å gjøre.

Chippen på de bilene der er vell lodda inn i styreenheten og kan derfor ikke bare kodes om av møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan han ikke få chip produsenten til å titte på det? Er den Norsk, så burde det være en selfølge at det fikses som pri 1 av dem.

Selv om det har gått mange år, og andre eiere, burde vel produsenten se at det er deres software som er i bilen.

Husk å koble av batteriet før ECU kobles vekk. Er en grei huskeregel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å skifte styreenhet på en vw golf 1,8 GTI 98mod,evt om merkeverksted kan legge inn orginal programvare på styreenheten,grunnen at jeg spør er at styreenheten er chippet og at bilen fungerer SVÆRT dårlig,og at eigeren vil ha bilen tilbake i orginal stand.

Øyvind...

Jeg har en org urørt styreenhet til golf 4 gti liggende tilsalgs evt... send pm om du trenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.