#1 Skrevet Desember 4, 2009 Har akkurat kjøpt meg en 2001 transporter. Bror min har hentet bilen, og kjørt fra Drammen til Lillehammer. Han rapporterer om vindusviskere som oppfører seg litt unormalt. Kjørte en god stund, med viskere på intervall, og alt fungerte. Slo over til kontinuerlig drift, og de gikk bare på full fart, og når han prøvde å stoppe de så fortsatte de å gå. Brukte så rutespylingen, og etter de faste 4-5 viskene så stoppet de. Fungerte så litt som normalt, og innimellom slike lignende scenarioer... Kan det tyde på utslitte børster i motoren, eller kan det også ligge i bryteren? Er det mulig å gjøre noe med børstene, eller er løsningen å skifte motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2009 Mener det bare er visker relet som kødder dette til. Hukser ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2009 Uten å være 100% sikker så mener jeg at intervall automatikken ligger innebyggd i viskermotoren på T4. Kan høres ut som det er dette som henger seg opp på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2009 Uten å være 100% sikker så mener jeg at intervall automatikken ligger innebyggd i viskermotoren på T4.Kan høres ut som det er dette som henger seg opp på bilen din. Ok... Spørs om jeg må ordne meg en ny\brukt motor da og ta med meg når jeg skal til Lillehammer og hente den... Kjedelig å kjøre 45 mil til sunnmøre om viskerne skulle streike..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2009 Har akkurat samme problemet på min Transporter, men når jeg rikler på bryteren så bruker det å gi seg. Har også riklet på tenningslåsen og det har sluttet, har kjøpt ny vindusviskerarm + sluttstykke på tenningslåsen og skal bytte dette. Men har ikke hatt dette problemet i det siste, kommer og går litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...