#1 Skrevet Desember 5, 2009 (endret) Har en Audi S4 1993 2,2 TQ , med aicondition. Problemet er at vifta på varmeapperatet ikke går rundt. Styreenheten funker, men når jeg stiller opp vifta, skjer det ikke noe. For noen uker siden kunne det hjelpe å smelle fører døren hardt igjen, da begynte vifta å funke. Noen som har peiling på hva det kan være? ett relee? selve vifta? what? Noen som kan hjelpe meg? på forhand takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2009 Det er sansynligvis vifta. Var borte i det samme problemet på min C4 100. Men er verdt å sjekke det andre først, for det er "litt" jobb å bytte vifte på biler med aircondition. Ligger flere tråder ang dette på forumet. Bla en med link til en guide på nordicaudi som har en alternativ måte å gjøre det på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2009 mener du med "litt" jobb? snakker vi skru fra hverandre hele dashbordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2009 (endret) mener du med "litt" jobb? snakker vi skru fra hverandre hele dashbordet? Omtrent det ja.. Søk litt på forumet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2009 Høyst sannsynlig gåen viftemotor. Hele varmeapparatboksen må løftes delvis ut av bilen. Det er ikke SÅ ille jobb, da det aller meste foregår fra motorrommet. Inni bilen trenger man ikke å gjøre så veldig mye mer enn å koble fra noen rør innunder dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2009 takk for svar jeg er ny på forumet så er ikke helt inne i søke systemet, noen som kan legge ut en DIY link til det ? hvis det finnes. takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...