#1 Skrevet Januar 17, 2005 Var innom Mekonomen om lørdag og kjøpte ett endeledd. Var ikke sikker på om klubben hadde rabattavtale der, så jeg spurte om vi hadde det. Fikk til svar at han hadde vært på VW-audiclub og spurt om en avtale, men ikke fått noe tilbakemelding eller noe om det. Og han fortalte videre at Volvoklubben og noen andre klubber hadde avtale.... ..men, jeg kunne jo få standardrabatten allikavel da...og den var på 15%. Hadde det vært noe for noen i lokallaget i Trondheim å gå videre med dette? Bosch er i jo samme bygget, og de leverer jo bensinpumper og slikt utstyr, vet ikke hvor mye de henger sammen med Mekonomen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2005 Vi i Drammen lokallag har skaffet oss avtale med Mekonomen her i Drammen. Vi får opp mot 30% på det vi handler der og jeg har alltid fått bra service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 Jeg fikk fortalt av "sjefen sjøl" der at VACN hadde en 10%-rabattavtale.. Dette gjelder butikken på Leangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 Fins det en rabattoversikt på nett? Hilsen nytt medlem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2005 I Treffpunkt pleier det jo å stå noe om rabattavtalene til klubben, men også noe om for hvert enkelt lokallag (eller hvor i landet da nærmere bestemt). Jeg har fått beskjed om at det er mulighet for nye lokallagssider, så siden det er flere som lurer, så skal jeg lage en liste som jeg i første omgang iallefall kan skrive til dere her på forumet, for så å legge ut på nettet. Første ting som er greit å ha med seg er medlemskortet, og jeg er sikker på at VACN har rabattavtale med Mekonomen her oppe ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2005 Var innom Mekonomen på Leangen i forrige uke og kjøpte litt Castrol olje. Snakket med en som jobbet der angående VACN rabatt og han ville meget gjerne komme til en avtale med oss...!!! Hvem vil/bør ta ansvaret for å få dette i boks???? Fikk forresten 27% rabatt på Castrol TWS 10-60 4litere!! Helt grei pris...!! Det er også meget hyggelige folk som jobber der...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2005 Var innom Mekonomen på Leangen i forrige uke og kjøpte litt Castrol olje. Snakket med en som jobbet der angående VACN rabatt og han ville meget gjerne komme til en avtale med oss...!!! Hvem vil/bør ta ansvaret for å få dette i boks???? Fikk forresten 27% rabatt på Castrol TWS 10-60 4litere!! Helt grei pris...!! Det er også meget hyggelige folk som jobber der...!!! Jeg er der en del gjennom jobben, kan prate med 'sjefen' nedpå der, han kjenner trynet mitt iaffal, da jeg har vært på jobbintervju der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2005 ok ok, har ikke hatt tid til å skrive ferdig på lokallagets hjemmeside enda, så da skriver jeg det veldig kortfattet her imens; pr 1.1.2005 har trondheim lokallag rabattmuligheter på følgende steder: Wurth Norge, rabatt avhenger av produkt, kontant oppgjør, jørn valen er kontaktpersonen der (sier treffpunkt iallefall!) ES tuning trenger vel neppe mer introduksjon av hva de pusler med, er jo bare å stikke innom http://www.estuning.no og skrive en mail, er nok det enkleste, ELLER en telefon på 73 94 30 40 Autover Bilglass, glasskade, skal gjelde hele landet. Kontaktperson Jørn Valen. Dette er nå altså REN AVSKRIFT av rabattavtalesiden i Treffpunkt. Slike jeg forstår det er Jørn Valen som kontaktperson litt vrient kanskje? Det er nå en annen diskusjon. Rune: bare å svinge innom Mekonomen, og da foreslår jeg at du spør om følgende; - noe rabattordning på generelle varer - en fast rabatt på Castrol olje, dette er jo noe jeg tror medlemmene handler endel av. Evt spørsmål så er det jo bare å evt gi meg en telefon tenker jeg, så skal jeg høre litt sørpå hvordan tingene er løst. Men jeg VET at Mekonomen i Ski og i Drammen har rabattordninger allerede for VACN. Evt kan jeg alltids skrive et formelt brev og be om forslag til rabattordning på vegne av lokallaget. Videre skal nok VACN ha noe ordning med Lydfabrikken (dvs ved Johan E. Dybvik), rart det ikke står på lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2005 Hei.. Alle vacn medlemmer har fast 15% rabatt på ordinære utsalgspriser.. ved enkelte produkt er det mulighet får ytterlige rabatt økning... Fast lavpris på montering er 290,- + mva Ved store prosjekter kommer vi fram til en meget gunstig komplett pris, der prisen innbefatter alt... Hilsen Lydfabrikken.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2005 Hvordan går det med disse klubbrabattene?? Har du fått en deal med Mekonomen Rune??? Forslaget om en generell rabatt avtale på ordinære produkter og en spesiell avtale på alle Castrol produkter hadde vært flott. Det går jo med både litt olje til motor/diff osv + bremseveske iløpet av en sesong og der er jo Castrol sine produkt meget poppis i klubben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2005 Hvordan går det med disse klubbrabattene??Har du fått en deal med Mekonomen Rune??? Forslaget om en generell rabatt avtale på ordinære produkter og en spesiell avtale på alle Castrol produkter hadde vært flott. Det går jo med både litt olje til motor/diff osv + bremseveske iløpet av en sesong og der er jo Castrol sine produkt meget poppis i klubben... Neei det har jeg desverre ikke kommet så utrolig langt med. Var innom der forleden, men tenkte kanskje det hadde vært greit og ha ett medlemskort og sånt og vise frem, hvis jeg først skal legge frem en seriøs sak. Meeen mitt har desverre ikke ankommet residensen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2005 Prøvd å ringe i dag, men sjefen var ikke inne. Og karen som drev butikken tok ikke telefonen. Skal undersøke litt om man klarer å få tak i ham for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 25, 2005 Hei.. Alle vacn medlemmer har fast 15% rabatt på ordinære utsalgspriser.. ved enkelte produkt er det mulighet får ytterlige rabatt økning... Fast lavpris på montering er 290,- + mva Ved store prosjekter kommer vi fram til en meget gunstig komplett pris, der prisen innbefatter alt... Hilsen Lydfabrikken.no Hvor holder dere til da? med tanke på montering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2005 Var innom der i dag å bestilte litt Castrol olje,SRF bremse veske ++ og snakket litt mer om klubben og våre rabatter. Vi får 27% på stort sett alt...!! Prat gjerne med Finn Ivar, trivelig kar som jeg har snakket en del med tidligere. Får vertfall glimrende service der og ikke minst meget bra priser!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 28, 2005 Det er greit det, men med tanke på hvor mye turbobiler det er her i Trondheimsdelen av VACN så tenkte jeg å kanskje få egen fast prosent på Castrol. Blir det bra pris der regner jeg med det blir handlet inn endel hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 28, 2005 Det er greit det, men med tanke på hvor mye turbobiler det er her i Trondheimsdelen av VACN så tenkte jeg å kanskje få egen fast prosent på Castrol. Blir det bra pris der regner jeg med det blir handlet inn endel hvertfall! Ja Castrol er det vertfall 27% på så det blir noen liter med 10-60 olje kan du si... Men får vi enda bedre priser er det jo også meget bra. Ikke for å sette andre i dårlig lys men her er et priseksempel: Kollevold Rallyimport: Castrol SRF Brake Fluid 1L 980,- Mekonomen Leangen: Castrol SRF Brake Fluid 1L ca 500,- Blir fort noen kroner iløpet av en sesong med banekjøring.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 28, 2005 Hvor holder dere til da? med tanke på montering.. Vi holder til på risvollan.. der ligger lokale våres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 28, 2005 Blir fort noen kroner iløpet av en sesong med banekjøring.... Om ikke kun for banekjøring så iallefall for generelt godt bilhold bør jo alle biler få ny olje på 15000km, bruker kun Castrol, og det virker det som endel andre medlemmer her gjør og. Motor- og girkasseolje, samt bremsevæske er jo greit å ha godt tilgjengelig der nede hos de. Så en fast prosent på dette er nok gunstig for begge parter for å si det slik. Videre så fører jo mekonomen veldig mye slitasje/vedlikeholdsdeler for VAG, så er fort endel og hente her også for oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...