#1 Skrevet Desember 5, 2009 hei trenger noen tips il noe overflate rust i hjulbuerskal slipe det helt reint men hvilke rustgruning eller rustbehandling skal jeg bruke?skal ikke lakkerer det opp igjen siden det er øverst på insiden.holder det og smøre tecktyl over etterpå eller er det andre måter og gjøre det på.? bare komme med tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2009 Brunox rustomvandler skal vist være genialt. Det fåes kjøpt hos Torshov så kan du legge en 1K Grunning over det, og deretter gjøre hva du vil http://www.billakkspesialisten.no/brunox/brunox.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2009 (endret) tusen takk for rådet skal få skjekket ut det:) funker wurth sin rustomvandler?vet noen hvor man får tak i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2009 tusen takk for rådet skal få skjekket ut det:)funker wurth sin rustomvandler?vet noen hvor man får tak i den? Tipper Würth har denne Ellers har jeg bra erfaring med Ferobet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2009 Tipper Würth har denne Ellers har jeg bra erfaring med Ferobet. hehe takk da må jeg finne ut hvor wurth er i nærheten av meg;)og ferobet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2009 peis på med hammerlakk:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2009 hehe takk da må jeg finne ut hvor wurth er i nærheten av meg;)og ferobet Bardalen, i kobbervik dalen, også en som ligger i krysset opp til fjell ved elkjøp. Husker ikke hva den heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2009 peis på med hammerlakk:D hehe det er noe du anbefaler eller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2009 Bardalen, i kobbervik dalen, også en som ligger i krysset opp til fjell ved elkjøp. Husker ikke hva den heter. takk for da skal jeg klare og finne fram:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...