#1 Skrevet Desember 6, 2009 (endret) Fikk forespørsel om å ta en lett utvendig shine med vekt på beskyttelse for vinteren. Vanskelig farge å vise swirls på men fikk da overbevist eier om en runde S30/grønn uber for bedre glans og heft for LSP Dette fjernet også alle swirls Vask: Scholl Crack 9000 Scholl Rapid 9000 ChemicalGuys Maxi Suds II i foamlance ChemicalGuys Grime Reaper 1:3 på dekk, hjulbuer og motorrom Scholl ShamPool i bøtte ValetPro Orange PreWash i foamlance ValetPro Snow Foam i foamlance ValetPro Bilberry 1:1 Autosafe 648 1:8 påført med lavtrykkskanne AutoSmart Tardis på baksider av felger Riccardo gul clay ChemicalGuys Heavy Duty claybar Optimum No Rinse claylube ScandicShine ullmitt ScandicShine WafleWave Drying Towel Vikan Flexible Wheel Rim Brush Vikan Wheel Face Brush Lakk: Scholl S30 Grønn uber pad SS bakplate str M Scholl bakplate str S LSP(Last Step Product): ChemicalGuys Vertua Bond ChemicalGuys Jetseal ChemicalGuys 5050 Glass: NanoLotus pro ChemicalGuys streak free window cleaner Dekk&Felg: Swissvax Pneu Swissvax Autobahn Diverse: Microfiber, typ maaange ChemicalGuys Metal Shine 3M GPAC 3M SunGun Før vask: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2009 KraftBlanding i Foamcannon In action Turte ikke vaske plastspeilene så hardt, og de var MEGET skitne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2009 Før S30: Noen 50/50 Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2009 Og etter det ble det en grundig vask utvendig, i motorrom, dørkarmer og av gulvmatter. Mens det var vått ble matter og motorrom sprayet med Scholl Purple 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2009 (endret) Motorom glemte jeg å ta bilde av :huh: Så ble det en runde Vertua Bond Og så Dette fikk stå og kure over natten, og dagen etter et lag CG 5050 Ruter med NanoLotus Venstre stuss etter CG metal shine Tynt lag med Jetseal in action Dekk og felg med Swissvax Autobahn og Swissvax Pneu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2009 Og finish bilder Takk for titten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2009 Looking goood,ble jaggu blank i hvertfall! Hvilken mix brukte du fomkanon`n,blandingsforhold? Så ut til og funke bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2009 Looking goood,ble jaggu blank i hvertfall! Hvilken mix brukte du fomkanon`n,blandingsforhold? Så ut til og funke bra. Takk takk. Det blir litt sånn "en slump her og en slump der" Men jeg bruker ofte Orange prewash og maxi suds II, det er en killer kombo. I dette tilfellet tilførte jeg Grime Reaper, iom at det var myyye road grime! Jeg fylte på ganske mye såpe, ca 50/50 såpe og vann og det er i overkant av hva som er nødvendig egentlig. Men jaggu fungerte det bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2009 Så bra ut! Snaisen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2009 Så bra ut! Snaisen bil. Takk for det, ble helt grei ja. Kunne godt tenkt meg en slik selv, dog med quattro: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...