Nürnburgring-challenge tour 2010

Anbefalte innlegg

Ved å bli bitt av basillen etter å ha møtt Sabine Schmitz i Essen så lufter jeg interessen for å forsøke å få til en tur til Nürburgring neste sommer.

 

Det var endel interesse for dette på Facebook også.

 

Skal sjekke muligheten til å bo på familien Schmitz sitt hotell i Nürnburg.

Om det er intressant så kan jeg også sjekke priser for evt. intruktør, ringtaxi og om det lar seg gjøre å treffe Sabine Schmitz. (veldig hyggelig dame)

 

Vi kan jo bruke denne tråden til å lufte interessen så kan jeg sjekke ut evt. priser etc.

 

Nurburgring2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på en tur ditt !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har planlagt to turer ned neste år, men ikke fastsatt noen datoer enda. Å bo på hotelet til fam. schmitz krever at du bestiller leeeenge i forveien, og det er dyrt... Jeg pleier å bo på Hotel Zur Burg like i nærheten (møller motorsport pleier å bo der), og betaler €50,- per natt eller no for enkeltrom.Inkl frokost. Zur Burg har og mye rom med plass til store grupper om man bestiller tidlig.

For dere som ikke har vært der før er det absolutt å anbefale......men du blir hekta..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg er hjemme, har jeg lyst å være med Håkon :D Sciroccoen må jo få seg en tur..!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne også tenkt meg å blitt med på dette, sålenge det ikke krasjer med noe annet...feks Wörthersee e.l :)

 

Husk at det skrives Nürburg og ikke Nürnburg, ihvertfall ikke Nürnberg da havner du på andre siden av landet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.