#1 Skrevet Januar 17, 2005 Noen som kan bla fram til turbotrykksreguleringsventilen (jeg vet, vanskelig ord...) på en 97 Passat TDI (90 hk) og sende meg et bilde av den og komponentene rundt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2005 Noen som kan bla fram til turbotrykksreguleringsventilen (jeg vet, vanskelig ord...) på en 97 Passat TDI (90 hk) og sende meg et bilde av den og komponentene rundt? Eh. Wastegate du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 Antar det er dette du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 Jeg vet ikke, fikk bare spm. fra en kompis om å spørre etter et bilde av turbotrykksreguleringsventilen. Om det på godt norsk kalles wastegate kan sikkert hende, jeg aner ikke hva han er ute etter. Satser på det er riktig og sier takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...