#1 Skrevet Desember 6, 2009 all that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2009 Å fydda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2009 auda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2009 Hadde det vært replica-felger så hadde det nok gått bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2009 Næmen.. " Verktøy-kasse på hjul " Vonde Bmw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2009 ha ha . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2010 Ta det med ro:)Han er aktiv på forumet "as we speak" Jeg så det Derfor fjernet jeg mitt tidligere innlegg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2010 Ja vi får vel fortsette i samme stil som ifjor da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2010 Ja vi får vel fortsette i samme stil som ifjor da.. Nëmmen, kryper vi tilbake altså? PS: Det sto i avisa Men greit, tar det vekk Mattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2010 Nëmmen, kryper vi tilbake altså?PS: Det sto i avisa Men greit, tar det vekk Mattis Kryper aldri. Hadde visst tilgang fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2010 Er det bare meg, eller skjønner jeg ikke helt hva som er poenget i denne tråden? Er det fakeslit felger på bmw der? og det er noe møkk og derfor di er ødelagte? Eller er det skikkelige splittfelger som er ødelagte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 7, 2010 Er det bare meg, eller skjønner jeg ikke helt hva som er poenget i denne tråden? Er det fakeslit felger på bmw der? og det er noe møkk og derfor di er ødelagte? Eller er det skikkelige splittfelger som er ødelagte? Sikkert fordi det bare er fake splits... stygge saker det veitdu, spesielt LeMans : smil :: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2010 Sikkert fordi det bare er fake splits...stygge saker det veitdu, spesielt LeMans : smil :: smil : haha... Tror ikke noen orginale split felger hadde klart seg noe bedre. Bilen ser jo ut som det har krasjet i noe og. Fake splits lenge leve!!: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 8, 2010 nå ser det jo ut som bilen i bakgrunnen også har ødelagt felg så det kan jo ha vært noe kontakt inne i bildet ratt? la nå folk kjøre med de felgene de vil kjører videre med ASA felgene mine ei stund til jeg takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 8, 2010 Om felgene er org split eller fake split. Gjør meg fint lite. Jeg jekker ikke opp bilen en gang i uka for så å legge meg under og på baksiden av felgene så jeg kan betrakte mine nye skinnende muttere som jeg har skrubbet og polert en hel vinter. Er vel det fleste parten tenker på av di som har splitt felger.. ikke holdbarheten kontra fake split...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 8, 2010 Om felgene er org split eller fake split. Gjør meg fint lite. Jeg jekker ikke opp bilen en gang i uka for så å legge meg under og på baksiden av felgene så jeg kan betrakte mine nye skinnende muttere som jeg har skrubbet og polert en hel vinter. Er vel det fleste parten tenker på av di som har splitt felger.. ikke holdbarheten kontra fake split...... Det jeg kan skjønne ang. dette med at noen hater fake-split felger er at det ødelegger litt for de som vil bruke 30.000kr+ på f.eks skikkelige BBS LM felger. Litt kjipt når naboen kommer med replica til 7000kr som ser helt like ut på 5meters avstand sikkert:) Holdbarheten på replica hjula er sikkert mer en bra nok til normalbruk! Når det er sagt, så hadde jeg vært mer stolt av å ha BBS framfor Replica;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 8, 2010 (endret) Det jeg kan skjønne ang. dette med at noen hater fake-split felger er at det ødelegger litt for de som vil bruke 30.000kr+ på f.eks skikkelige BBS LM felger.Litt kjipt når naboen kommer med replica til 7000kr som ser helt like ut på 5meters avstand sikkert:) Holdbarheten på replica hjula er sikkert mer en bra nok til normalbruk! Når det er sagt, så hadde jeg vært mer stolt av å ha BBS framfor Replica;) Ja, klart det er kjedelig for di som gidder å bruke så mye på felger. Og holdbarheten er nok bra nok for vanlig bruk ja, men hva er unormal bruk? har selv bbs LM replika og fornøyd med di.Er nå på utkikk etter ASA Imola, som linger bvra på BBS RS GT som trådstarter har på sin bil!? BBS RS GT ASA IMOLA Dette er grunn nok til at JEG iallefall ikke gidder bruke ca 30- 40 tusen på felger, da likheten er veldig bra. Og ASA produserer på lisens fra BBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 8, 2010 (endret) Ja, klart det er kjedelig for di som gidder å bruke så mye på felger. Og holdbarheten er nok bra nok for vanlig bruk ja, men hva er unormal bruk? har selv bbs LM replika og fornøyd med di.Er nå på utkikk etter ASA Imola, som linger bvra på BBS RS GT som trådstarter har på sin bil!? Unormal bruk for mange er vell drag-race eller ekstrem hardkjør på bane. Da kan man vell risikrere at felgene vil gi etter om man har uflax:) Men det er vell heller skjelden at disse felgene blir brukt i den sammenheng. Er det ikke sharif som forhandler ASA hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 8, 2010 Dette er grunn nok til at JEG iallefall ikke gidder bruke ca 30- 40 tusen på felger, da likheten er veldig bra. Og ASA produserer på lisens fra BBS. ASA produserer ikke på lisens fra BBS, men har lisens på å bruke enkelte design Et engelsk firma brukte forresten bilde av bilen min på hjemmesiden sin, i reklame for ASA AR-1 i 19" Liker fake splitt og replica felger like lite som fake Cartier til 3,50 og fake Rolex som tikker... Og bilen i bakgrunnen har ikke ødelagte felger, bare 6 eiker foran og 5 eiker bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 8, 2010 ASA produserer ikke på lisens fra BBS, men har lisens på å bruke enkelte design Et engelsk firma brukte forresten bilde av bilen min på hjemmesiden sin, i reklame for ASA AR-1 i 19" Liker fake splitt og replica felger like lite som fake Cartier til 3,50 og fake Rolex som tikker... Og bilen i bakgrunnen har ikke ødelagte felger, bare 6 eiker foran og 5 eiker bak No offence, men har ikke du replica porsche hjul på Sciroccoen? Er vell som med mange andre et kompromiss på pris vs. utseende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2010 Hvem tenker du på da? Mine 8/10x18 du tenker på, eller mine 9,5/10,5x19 eller mine 9,5x20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 8, 2010 No offence, men har ikke du replica porsche hjul på Sciroccoen? Er vell som med mange andre et kompromiss på pris vs. utseende? Det er vel Marius du tenker på Frode har vel ekte BBS på sin;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 8, 2010 Dimensjonen fikk jeg ikke med meg, men tenkte på disse hjula: Og at du skrev dette:) Har nok replicas jeg, får holde med Porsche hjulene Men, mulig jeg blander noe her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 8, 2010 Ja de var de var lagt ut til salgs som ekte, men var reps. Bra de bare er midlertig. Har 19" split-felger med gullskruer liggende klare for vinterdekk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 8, 2010 Ja de var de var lagt ut til salgs som ekte, men var reps. Bra de bare er midlertig. Har 19" split-felger med gullskruer liggende klare for vinterdekk: smil : Høres ut som en alvorlig bra plan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...