#51 Skrevet Januar 9, 2010 Jeg tviler sterkt på at f.eks Sharif-felgene (merket Sharif) har den samme sterke og holdbare legeringen som f.eks Image, Schmidt, HTN, BBS og andre kjente kvalitetsmerker. Enig... Men såklart, det kan være mange billigfelger som tåler like mye som mange av kvalitetsmerkene, og mange dyre felger som tåler mindre enn de billigere typene. ...og enig igjen. Ingen regel uten unntak. Kvalitet: Sykt... ps, er ikke alufelg det der?! ...og jævlig smale de var =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 9, 2010 Er nok satt sammen av Schmidt selv, kun for å demonstrere hvor mye det tåler - derav "bredden". Er radinox-kanter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 9, 2010 Er jo tydelig at dyre felger er av bedre kvalitet. Feks mine gamle bbs rs felger. Var fra ca 1985 og i 2007 var disse helt runde og trengte minimalt med balanseringslodd! Det er imponerende i mine øyne. Eller er ALLTID ekte felger finere enn replica. Hadde selv replica porsche-hjul på rs2'en og hadde ekstremt lyst å bytte de ut med samme felg bare ekte porsche pga utseende. Dette var da keskin kt2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 9, 2010 Er nok satt sammen av Schmidt selv, kun for å demonstrere hvor mye det tåler - derav "bredden". Er radinox-kanter;) Er vel litt juks den testen der da, inner kanter er jo egentlig ikke radinox... Og radinox bruker de bare fra 15" og opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 9, 2010 Kanskje bra jeg kjøpte ekte BBS CH felger til Golfen da, siden det ikke bare er jeg som kjører den, og derav tåler di litt mer? Jeg har ikke peiling, bare lurer... Fikk di billig pga di var noe kkantkjørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...