#1 Skrevet Desember 6, 2009 (endret) Må ned med bunnpannen på bilen for å sveise litt etter en stygg umerka fartsdump som var i høyeste laget for senkesette.. Så lurer jeg på om det er noen sjeler her inne som har gjort det selv? Ser jo at traversen er i veien men holder det å bare løfte motoren eller må jeg ta ned traversen ?? er det noe annet lureri som også må bort for å få den ned slik at jeg kan lappe den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2009 du trenger ikke ta ned traversen, du må bare løse den i forkant. Få noen lamme deg til å presse ned traversen når du har løset bunnpanna. Å husk de 2 skruene som står inn i gir kassa. Du må bare vri på motorn til du ser skruene igjenom hullene i mellom motor å gir;) Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2009 fikk vite hos en kompis at jeg må ta av " auxiliary drivebelt " noe som er ? register reimen ? Hva har den med bunnpanne demontering å gjøre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2009 Det er reima som driver klimakompressoren. Enkel å ta av. Du må forøvrig løsne traversen, samt heise opp motoren litt for å få av bunnpanna. Ligger litt info tidlig i prosjekttråden min om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...