Hvilke Audi felger er dette?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte litt på hvilke felger dette er?

 

front_rim.jpg

 

Har slike liggende i 8.5x18" som jeg vurderer å lakke og hive på A4'n min:) Men så er det hvilke farge man burde bruke. Bilen er svart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en type AEZ felg som er levert til Audi, men vet ikke mer enn det. Står audi-logo bak felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel AEZ Radon 8518. (står vel R8518 preget ved senter, som du kan se på et av bildene mine.)

Brodern hadde disse på sin S4 og, 8.5x18, ET 32 var i alle fall hans.

 

th_DSC04131.jpg

th_DSC04132.jpg

th_DSC04133.jpg

th_DSC04134.jpg

th_DSC04135.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelpa:) Syns de er litt stilige de felgene der, ikke for voldsomme men likevel tøffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker disse felgene utrolig godt jeg og. Hadde det ikke vært for ET, hadde de havnet på min, men det subba aaalt for mye :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å gå litt ned på dekkdim det?:P hadde disse litt på S4'n min før jeg kjøpte nye felger. Ser for meg at disse havner på B6'n i gunmetal utførelse eller kritthvit med lakkerte calippere i bilens farge med vinyl skrift eller logo på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kan ikke gå ned i dim nok til å unngå subbing, når kjørebanen på dekket tar i kanter på skjermer bak. (er stiv bakaksel ettersom det er fwd jeg har : bh : Hadde det ikke vært for den, så hadde det gått fint.)

Subber faktisk av og til med 8" brede felger med ET 35 og 235/45 på. da er det på dekksiden det er borti.

 

Du må i alle fall legge ut bilder når du får dem på bilen i "fornyet" stand da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh, trodde du hadde quattro:\ da er det bare en ting å gjøre, få tak i et vrak å bygge om:)

 

Blir nok en liten prosjekttråd på bilen når jeg har fått handlet litt deler og sett litt rundt på nettet etter ideer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.