#26 Skrevet Desember 23, 2009 (endret) De fleste har vel sett denne filmen nå, men den fortjener en plass her også. GT2 - Bergmeister vs. Magnussen @ Laguna Seca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 23, 2009 Jeg syns jo dette er helt riktig jeg da (og mere riktig skal det bli ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 23, 2009 Vannvittig bra kjøring og fighting, men ufint og usportslig på slutten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 26, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 26, 2009 Digger de gamle racing-Porschene som denne !!! Sinnsyk bredding på de bilene.... Ikke uten grunn den ble kalt Moby Dick hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 26, 2009 omg... *kåt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 26, 2009 Tror det blir BMWCCN til neste år as... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 28, 2009 (endret) Digger de gamle racing-Porschene som denne !!! Sinnsyk bredding på de bilene.... Ikke uten grunn den ble kalt Moby Dick hehe[/QUOT Grunnen til breddingen var at reglene gikk etter original kaross, var ingen regler for bredding = Smalt kaross med MASSE bredding. Bilen på bildet over rt en Porsche 934, en rå bil, men det var nok 935 som ble kalt Moby Dick som på bildet under her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 28, 2009 (endret) Her er 3 retro-filmer med heftige race-biler : http://www.youtube.com/watch?v=4GewFbY0zz8&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 28, 2009 Mine favoritter er gamle BergCup biler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 28, 2009 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 29, 2009 Noen fantastiske bilder fra Nürburgring: (Ikke jeg som har tatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 29, 2009 De ligger også her i stort format for oss som bruker de som wallpaper http://vagner.jeje.je/bilder/wallpaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 29, 2009 Ett par!!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 2, 2010 Jeg har ingen problemer med å velge en av de 6 på siste bildet her hvis det plutselig skulle renne inn penger fra norsk tipping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 2, 2010 VXR8 Bathurst S :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 3, 2010 De fleste har vel sett denne filmen nå, men den fortjener en plass her også. GT2 - Bergmeister vs. Magnussen @ Laguna Seca hva sa dommerene om slutten på denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 5, 2010 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 5, 2010 aah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 20, 2010 denna tråden døde helt den eller? får prøve å få litt liv i den igjen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 20, 2010 denna tråden døde helt den eller? får prøve å få litt liv i den igjen da. Får bare opp tre like bilder jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 20, 2010 Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 20, 2010 Litt mere vågale før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 20, 2010 Noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...