Anbefalte innlegg

noen som vet om disse kommer i 5x112 et20 20"? tror kanskje det hadde blitt kult på rs4èn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om disse kommer i 5x112 et20 20"? tror kanskje det hadde blitt kult på rs4èn

 

De kommer vel i kun et 30 og 40 i 5x112 om jeg ikke husker feil. og 20" kommer vel bare som 9x20 et40. Da har jeg også tatt utgangspunkt i lista til MB.

 

http://www.tomason.de/

 

Da må du i såfall til med en 20mm spacer, og det er jo ikke noen umulighet. H&R har jo mye bra spacere å velge mellom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke veldig glad i spacere og det er stort sett ikke biltilsynet heller:-) får se om jeg finner noe annet jeg kan bruke da. hadde vært lettere om innpresset hadde vært andre veien så kunne jeg bare fått dreid dem ned

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke veldig glad i spacere og det er stort sett ikke biltilsynet heller:-) får se om jeg finner noe annet jeg kan bruke da. hadde vært lettere om innpresset hadde vært andre veien så kunne jeg bare fått dreid dem ned

 

Er enig i at spacer er et "onde" siden det kan bety ratt-risting, men med TUV på spacerne, så tror jeg BT "må" godkjenne felgene hvis de er innenfor regelverket ellers. Men er nok en stor fordel med TUV på felg også med 20 tom.

 

Ikke bare lurt å dreie ned felgsentret generelt heller, siden man ikke vet når man svekker bæreevnen i felgen hvis man dreier endel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som gidder å dra å godkjenne felger lenger da? er jo bare å ha et sett med org felger liggende det.

Vet ikke hvordan det er med risting på rattet med de spacerne som man skrur fast i navet og felgen i spacerne igjen. Har vel aldri hatt behov for å endre så mye : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er greit og ha det meste på stell skal man først bli stoppa. er det spacere på felgene er det lettere og måtte vise bilen kontra om du har tuv på felger som du kan vise der og da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.