#1 Skrevet Desember 7, 2009 noen som vet om disse kommer i 5x112 et20 20"? tror kanskje det hadde blitt kult på rs4èn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2009 noen som vet om disse kommer i 5x112 et20 20"? tror kanskje det hadde blitt kult på rs4èn De kommer vel i kun et 30 og 40 i 5x112 om jeg ikke husker feil. og 20" kommer vel bare som 9x20 et40. Da har jeg også tatt utgangspunkt i lista til MB. http://www.tomason.de/ Da må du i såfall til med en 20mm spacer, og det er jo ikke noen umulighet. H&R har jo mye bra spacere å velge mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2009 er ikke veldig glad i spacere og det er stort sett ikke biltilsynet heller:-) får se om jeg finner noe annet jeg kan bruke da. hadde vært lettere om innpresset hadde vært andre veien så kunne jeg bare fått dreid dem ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2009 er ikke veldig glad i spacere og det er stort sett ikke biltilsynet heller:-) får se om jeg finner noe annet jeg kan bruke da. hadde vært lettere om innpresset hadde vært andre veien så kunne jeg bare fått dreid dem ned Er enig i at spacer er et "onde" siden det kan bety ratt-risting, men med TUV på spacerne, så tror jeg BT "må" godkjenne felgene hvis de er innenfor regelverket ellers. Men er nok en stor fordel med TUV på felg også med 20 tom. Ikke bare lurt å dreie ned felgsentret generelt heller, siden man ikke vet når man svekker bæreevnen i felgen hvis man dreier endel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2009 Er det noen som gidder å dra å godkjenne felger lenger da? er jo bare å ha et sett med org felger liggende det. Vet ikke hvordan det er med risting på rattet med de spacerne som man skrur fast i navet og felgen i spacerne igjen. Har vel aldri hatt behov for å endre så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2009 er greit og ha det meste på stell skal man først bli stoppa. er det spacere på felgene er det lettere og måtte vise bilen kontra om du har tuv på felger som du kan vise der og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...