dugg i a6 (c4) har prøvd alt.

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et tips i forhold til dugg i en a6 1995 mod. har byttet det meste i klima styring, sjekket dreneringer, lufting, byttet filter + + ALT. det dugger i hele bilen, alle vinduer. Jeg må tørke frontruta for å kunne se når jeg kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje du he lekasje i varmeregister eller frontrute, torpedovegg???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om det er vått *under* teppene (ikke bare under mattene) noe sted, sjekk også om det er kjølevæskerester der luften ned til bena kommer ut av varmeapparatet. Sjekk reservehjulsbrønnen og rommene på hver side bak bakhjulene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skiftet registeret til varmeanlegget, og hadde ute hele dashbordet, sjekket under teppet og luftingene der. har også sjekket hjulbrønnene, fordi vet at det kan være et prob. jaja men takk for tips : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje det ligger kjøleveske igjen i luftkanalene til luftdysene etter du byttet varmeregisteret? Dette var et problem på 90`en min etter jeg byttet det.. men forsvant etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,, det kan skje det, men det er to år siden jeg byttet det, og det var ikke pga lekasje innvendig at det ble byttet, ( den ene stussen utvendig var knekt). bilen er gått 576000, så jeg skal egentlig ikke klage på at den begynner å svette litt invendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har mest sannsynlig et problem med utskiftinga av luft. At det er mye fukt i bilen vil bidra til dugging men det er nok utluftingen /sirkuleringen som er avgjørende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk. skal sjekke den fjæra imårra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.