Strøken gt med Spesielle lys.

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette? Ser ut som han har brukt sotnings-spray rundt og bak reflektorene.

Coupe 81 front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd dette? Ser ut som han har brukt sotnings-spray rundt og bak reflektorene.

 

Jepp, har akkurat gjort det samme med min Audi 90 nå. Du lakkerer alt uten om reflektorene sorte også undersiden av glasset... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men blei coupe levert med slik frontleppe?

Samme som eg har på CC'n min det der.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men blei coupe levert med slik frontleppe?

Samme som eg har på CC'n min det der.. :P

 

Det kan nok stemme, fantes også på topputgavene av tidlige Audi 80'r som 80 CD 5S og Audi 80 Quattro. Ser ut som denne har støtfanger fra en Audi 80 fra 85-87, rett meg om jeg tar feil. Tipper har har blinklykt der fjernlyset normalt sitter... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser nøye på bildet, så kan det se ut som han har felt inn sotede blinklys fra Golf1/2 i fangeren. Spoileren/leppa er standard på 81-84 modeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd dette? Ser ut som han har brukt sotnings-spray rundt og bak reflektorene.

gjort det selv på corrado lamper... går greit det så lenge du matter ned først

på de reflekterende delene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser nøye på bildet, så kan det se ut som han har felt inn sotede blinklys fra Golf1/2 i fangeren. Spoileren/leppa er standard på 81-84 modeller.

 

Tror kanskje vi kan føye på opptil 86mod, har i alle fall slik leppe på min også og det er en 1986mod 80cc :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje vi kan føye på opptil 86mod, har i alle fall slik leppe på min også og det er en 1986mod 80cc :)

 

Ja, riktig, det er fordi 80 brukte mindre støtfanger enn 90/Coupe og hadde en del av fronten synlig fremdeles. Glemte det i farten jeg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.