Anbefalte innlegg

Prøv og kni litt på nøkkelen rett forran plasthandtake på den,der ser du eit sort lite felt som er "magneten" til startsperra som ligger i tenningen...har hatt samme problem..da var det ik verre enn det....

 

kan også prøve reserve nøkkelen om du har. men att den tapper strøm har da self ikke noe med dette og gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke spurt LK om han kan prøve lese feilkoder av den?

 

Joa.. øn sku si ifrå når øn hadde ti! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og kni litt på nøkkelen rett forran plasthandtake på den,der ser du eit sort lite felt som er "magneten" til startsperra som ligger i tenningen...har hatt samme problem..da var det ik verre enn det....

 

kan også prøve reserve nøkkelen om du har. men att den tapper strøm har da self ikke noe med dette og gjør.

 

Det funka desverre ikke.. Men godt forslag: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tatt diagnose, eller skal jeg ta med meg maskina i morgen ettermiddag når jeg likevel skal oppom J-C?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den drar rundt, får bensin,har gnist, og alt funker ,men den vil ikke starte,høres det for meg ut som om det er noe med startsperra. måtte kode opp nøklene på min golf 4 for den ville faen ikke starte,- det at den tappes for strøm behøver ikke ha noe med at du ikke får startet å gjøre.er det ettermontert stereoanlegg i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det lukter sliten bensinpumpe her jeg, pumpa kan gå men leverer for lavt trykk så dysene ikke åpner som sagt tidligere i tråden, det du kan gjøre er og skru av bensin-tilkoblingen inn på fuelrail og se om det er skikkelig trykk ved start-forsøk (kan være lurt og putte slangen i en flaske så du slipper bensinsøl..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tatt diagnose, eller skal jeg ta med meg maskina i morgen ettermiddag når jeg likevel skal oppom J-C?

 

Tå mæ de maskina du!:tilber:

 

Men send ei melding/ring fyrry du kjøm!...

tlf 97161483

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den drar rundt, får bensin,har gnist, og alt funker ,men den vil ikke starte,høres det for meg ut som om det er noe med startsperra. måtte kode opp nøklene på min golf 4 for den ville faen ikke starte,- det at den tappes for strøm behøver ikke ha noe med at du ikke får startet å gjøre.er det ettermontert stereoanlegg i bilen?

 

Okei... Vi får se etter diagnose om det kommer noe som helst frem der.. Er ettermontert noen større høytalere ja: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det lukter sliten bensinpumpe her jeg, pumpa kan gå men leverer for lavt trykk så dysene ikke åpner som sagt tidligere i tråden, det du kan gjøre er og skru av bensin-tilkoblingen inn på fuelrail og se om det er skikkelig trykk ved start-forsøk (kan være lurt og putte slangen i en flaske så du slipper bensinsøl..)

 

Ikke dumt det nei.. Ser markant forskjell?? Ved f.eks dårlig og godt trykk?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å ta den på gir da (slepe den igang)?? har vert med på å starte flere biler med lignende feil.. (ikke audi da )

btw så kan batteri ryke selv om di er nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å ta den på gir da (slepe den igang)?? har vert med på å starte flere biler med lignende feil.. (ikke audi da )

btw så kan batteri ryke selv om di er nye.

 

Tiptronic...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ops.. såg ik det noen plass ;-) sorry.. virker dårligt da ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bare tenkte på hvis det var putta inn et sånnt råneanlegg i bilen så er det jo en strømsluker i seg selv..... men da er nok jeg på bærtur igjen.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bare tenkte på hvis det var putta inn et sånnt råneanlegg i bilen så er det jo en strømsluker i seg selv..... men da er nok jeg på bærtur igjen.........

 

ikke no råneanlegg nei! (fy fy fysjomfy, det liker vi ikke : bråk : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg har hatt problemer med å starte 2-taktsmotorer så har jeg brukt og skrudd ut pluggene og helt litt bensin nedi, men vet ikke hvor lurt dette er på en 4-taktsmotor :P...

Prøvd med startgass? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensintrykk vil jeg tro er meget bra.. spruter jo som bare det...

 

må gå over alle pluggene eeeeen gang til for og sjekke gnisten. noe muffens ass....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan også prøve et gammelt triks ;) ta en blyant og gni den på elektroden ( prikken i midten ) på alle pluggene ;) da vil blyet "gløde" litt når pluggen gnistrer :) mye brukt på gressklippere osv. verdt et forsøk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk reg-reim,at den står på alle merker osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å der var bilen i gang igjen!!

 

Ikke kunnet drevet med bilen på over en måned, pga mangel av garasje og en kuldeperiode med over 25 minus konstant i 29 dager :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å feilen var?

 

Den som visste det: haha :

 

Sjekka gnist atter en gang. pussa på noen plugger atter en gang, satte på varmer`n og en arbeidslampe. Sjekka ditt sjekka datt. Starta Coupe`n og sette på startkabler imellom.. 5-10min med "kjiggin" , piping, vræling, puttring og bromming så ble det start gitt.. HAR IKKE PEILING hvorfor den starter fin fint nå...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, bra det ordna seg da i alle fall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.