#1 Skrevet Desember 7, 2009 Hei! Tenkte å få svar på dette en gang for alle (har aldri giddet å styre med det før nå). I min c4 s6 så fungerer ikke kjørecomputeren, dvs den viser ikke turbotrykk/forbruk eller noe. Bare 0.0 hele tiden. Er dette bare en ledning som ikke er koplet i? Burde jeg ta ut instrumentpanelet og sjekke etter ledninger som ikke er koplet i eller er det rett og slett computeren som er ødelagt? Hvor mange ledninger går fra ECU og til kjørecomputer? Har heller ikke lys i "autocheck" displayet, men når jeg lyser på d med en lykt ser jeg at det fungerer. Heller ikke lys i utetemp. måleren (selvom den også fungerer når jeg lyser med lykt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2009 Får foresten ikke kontakt med instrumentpanelet via VAG-COM. Prøvde dette da jeg skulle resette service-tellern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2009 Har jobbet masse med speedometeret i RS2`n idag, så jeg begynner å få en viss kontroll på det.. Men feilen du har, kan jo være alt ifra et brudd i en ledningsbane i speesometeret, til en løs tilkobling baki bare.. Printkort brudd er desverre ikke et sjeldent problem Ang utetemp, så har en to valg.. Spørre møller, så vil de ha deg til å handle ny enhet til 1500kr, eller bytte ut lyspæren (enkel loddejobb om en har litt kontroll på dèt) inne i displayet. ELFA har denne lyspæren på 14v 80mA! Fant ELFA delenr her inne tidligere idag, men nå er det såklart litt ekkelt å finne når jeg trenger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2009 (endret) Skrudde ut instrumentpanelet idag og så 2 ledninger som ikke var plugget i noe sted, og 2 tomme tilkoplinger/innganger. Tingen var at de ikke passet med hverandre. Har tatt noen bilder, i håp om at noen av dere kunne fortelle meg hvor disse går hen på deres biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...