Anbefalte innlegg

Hei har ein audi 100 Q 1992 model og den er senka og skal no skifte dempera, lurer difor på om eg kan montere orginal størelse eller må eg få tak i demper som er lavere. Og vist kor får eg takk i dempera som er 35mm kortere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett om det sitter på senkesett, senkedempere eller om fjørene bare er kappa, så spiller det ingen rolle så vidt jeg vet. Det viktigste er vel å sjekke dempertårnene og skifte fjærbeinslagrene samtidig som du skifter dempere hvis disse er slitte. Jeg ville bare satt på nye orginale dempere med nye fjærer + evt nye fjærbeinslagre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke anbefale å sette på lengere dempere. Er bilen senket er det ABSOLUTT en fordel med kortere demper..

Det skal så utrulig lite til for at den nye lange fine demperen bottner i en litt uheldig hump og blir ødelagt..

Hvorfor ikke bare koste på den korte dempere? FK, KW, KONI osv. må jo ha dempere å selge?

Har senkefjærer og orginale pempere (lange) på jetta'en og har erfart at det skal ikke så mye til for å ta knekken på demperne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel en regel at senk over 35mm med org dempere ikke er og annbefale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.