#1 Skrevet Desember 8, 2009 Hallaisen, Bilen har gått 60 tusen og eg måtte bytte en coil pga den var gåen. Ifølge forrige eiger har han også byttet en coil. Etter eg bytta coilen virka bilen heilt fint. Men rett før eg reiste ut på sjøen no so var bilen borti og gi et lite napp par ganger, same symptone som var før eg fikk feil kode på den coilen som gjikk. Er det en coil til som er på vei til å ryke igjen kanskje? Synst det er litt svakt att en coil skal gå etter kun 60 tusen km? Har vell vell vår borti og lest det er en svakheit på disse motorane. E der nåken coila eg kan få kjøpt som er bedre en dei originale og evt. hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2009 De nye du får kjøpt på delelageret er av en annen lot og forbedret i forhold til de som sitter på bilen din. Så det skal være trygt å kjøpe nye coiler hos din merkeforhandler. Er det sånn at en har begynt å fuske så kommer stort sett resten på løpende bånd. Anbefaler derfor å bytte alle fire i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...