#1 Skrevet Januar 17, 2005 Årets kalender! ¨ http://homepage.mac.com/dcorfield/PhotoAlbum10.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2005 Tror jeg ville hatt den til høyre ja! (Høyreklikk, lagre som...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 Hellige kristus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 Er denne kun å få kjøpt i tyskland, eller kan man kjøpe den her hjemme? event bestille å få tilsendt?` VIL HA mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2005 Den er laget i begrenset opplag tror jeg..........Norge fikk tildelt 100 stk var det en som påstod ?? Jeg har såklart en hengende i gangen min Sikret meg en kalender på Ebay for to mnd siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2005 Hør med den lokale VAG forhandleren, mener den koster rundt 300 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2005 Hør med den lokale VAG forhandleren, mener den koster rundt 300 kr. Lokale sjappa i Elverum fikk tildelt 4 stk!!! De var selvsagt forbeholdt salgsavdelingen. Gratulerer. Men en stor takk til den som har lagt de ut på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...