dekk tar i hjulbue passat 3b

Anbefalte innlegg

hei

da er coilover montert på bilen ble lav å fin,men hjulbue tar i dekk fører side foran en gang i blant.står 235-40-18 dekk på den.en nabo har en audi a6 98 modell med 215-40-18 lurte på å bytte hjul med han,er vel bedre med denne dim kansje?:)

takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur jeg ville lånt de av han for å teste ihvertfall. Jeg hadde samme problemet på min golf3 og vento, hadde 215/45-17, gikk ned til 195/45-16 og har ikke hørt en lyd siden :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du burde hatt ihvertfall 225-40-18 så jeg tipper at når du går ned enda mer så blir nok lyden borte. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver å justere den litt opp først,eller så bytter jeg hjul med nabon som har 215-40-18: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 er bra ;) ET på felgene har også mye og si.. pluss att mye er gjort om man bretter inn sjermen der den holder innersjermen..

er mange på forumet her som har senket disse bilene helt ned og kjører uten sub, så skal gå med noen enkle grep tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/40 18 eller 225/40 18 er fint på passat 215 begynner å bli smalt på en slik bil. Skraper det med 235/40 18 dekk, har du feil et på felgene mest sannsynlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har Mandrus Emil 9,5"x18" ET 35. med 225/40-18"

den er senka nok :) valsa forran,org bak. merker ikke noe til at det tar i hjulbuene hos meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.