Hvor finner man tårnstag?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter tårnstag, hvis det er det det heter?

Tenker på sånne stag som står over fjærbeinstårnene..

 

Lurer også på om det er noe vits i å ha dette foran på 90Q'en da batterikassen sitter midt i veien. Blir vel ikke så stivt lengre hvis det er en bøy på staget? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett mange som har bøyde stag. stivheten vil være der mener nå jeg da. har tenkt på dette jeg og, men siden jeg skal bygge stereo i bilen så flytter jeg bateriet bak. skal ha to da. si ifra hva du kommer frem til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter tårnstag, hvis det er det det heter?

Tenker på sånne stag som står over fjærbeinstårnene..

 

Lurer også på om det er noe vits i å ha dette foran på 90Q'en da batterikassen sitter midt i veien. Blir vel ikke så stivt lengre hvis det er en bøy på staget? :D

Jeg spurte meg selv det samme spørsmålet, sånn med tanke på "performance". Kjøpte 'Haynes: Styling'-boka. Der nevner dem det at man skal kjøre bra hardt før man merker forskjell med og uten "tårnstag". Det blir nå mest for pynten sin skyld.

 

Så, jeg dropper de der på 200'en. :) til jeg "shiner" motor-rommet. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.