Deksel under motor rommet?

Anbefalte innlegg

Deksel under motor rommet?

Hvor kjøpe dette til bilen min? Og hva heter det i den engelske bil verden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer den til a4 på rs4 når rs4 er bredere i fronten en standar a4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare skjermene som er bredere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fangeren også. er ikke sikker hvor mye men er en del

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt en mail til selgeren, så får se hva dem sier om den passer eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 'audisk' er de i plastikk og heter 'sound dampening pan', tror ikke de er såå dyre på Møller heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 'audisk' er de i plastikk og heter 'sound dampening pan', tror ikke de er såå dyre på Møller heller.

Tja, hos Møller i Stavanger koster dem ca 4000kr.

Og ifølge dem så er ikke det samme som er på A4 / S4 så det er på RS4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen ting er det samme mellom bilene.. selv om de har samme form og samme hull men da kan de ikke plusse på en tusen lapp eller to når det er til en sports bil eller en populær bil vettu.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte til en lokal aluminium plate arbeider her, dem mente dem kunne klare å lage en lik det orginal dekslet som jeg har(levere mitt inn og dem kopierer det).

Pris ca 3000 kr mente han. Kanskje det er andre som og gjør jobben, og kanskje til andre priser og.

Hvilke tykkelse bør man lage dette i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet ut noe her Raymond? Hvor mange mm tykkelse bør det være. Platen på min bil har gått fullstendig til helvete nå. Masse snø og is tålte den dårlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet ut noe her Raymond? Hvor mange mm tykkelse bør det være. Platen på min bil har gått fullstendig til helvete nå. Masse snø og is tålte den dårlig

Nei har ikke fått sett på det enda. Men ikke mindre enn 3mm mener jeg da, kanskje 4mm. Skal holde plenty det vel???

Har nettopp fått delene mine nå(Nye turboer og eksos manifoilder +++), så nå er det det som går i mine tanker :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, for min del så passer den A4 B5 platen hos dieselgeek min A6, så det var veldig greit. 4 mm høres bra ut ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har satt den på nå.

Hullene / bolt størrelsen passet ikke, ellers så var det mer eller mindre 100% tilpassning. Bra greier : rock :

Kjøpte her ifra:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2115794#post2115794

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.