2001 s4 interiør i a4 99 mod

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er om dette passer rett inn på passform eller om noe som må gjøres om da det er ett komplett interiør uten dashbord. Vil carbon listene passe rett på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er annen plugg på sideairbag i setene iallfall. Er 2stk ledninger på 99mod og 3stk på 01mod

Monterte 2000mod RS4 stoler i en 99mod A4 for et par år siden

Går å bygge om til gammle typen stikker på de nyere stolen om en flytter den ene ledninga over i pluggen til setevarmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er annen plugg på sideairbag i setene iallfall. Er 2stk ledninger på 99mod og 3stk på 01mod

Monterte 2000mod RS4 stoler i en 99mod A4 for et par år siden

Går å bygge om til gammle typen stikker på de nyere stolen om en flytter den ene ledninga over i pluggen til setevarmen.

Har du en how to mtp det? Eneste jeg ikke har bygget om i min er airbagledninga...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en how to mtp det? Eneste jeg ikke har bygget om i min er airbagledninga...

Har dessverre ikke det.

Jeg fann ut av det ved å se litt på koblingsskjema på de 2 forskjellige modellene og samtidig bruke hodet litt, viktig at det må være rett på første forsøk så en ikke får en airbag i tryne;)

PS: IKKE tenk på å bruke multimeter på ledninger som har med airbag systemet å gjøre. det kan gå veldig dårlig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.