#1 Skrevet Desember 8, 2009 Det jeg lurer på er om dette passer rett inn på passform eller om noe som må gjøres om da det er ett komplett interiør uten dashbord. Vil carbon listene passe rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2009 Ja det passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2009 Det er annen plugg på sideairbag i setene iallfall. Er 2stk ledninger på 99mod og 3stk på 01mod Monterte 2000mod RS4 stoler i en 99mod A4 for et par år siden Går å bygge om til gammle typen stikker på de nyere stolen om en flytter den ene ledninga over i pluggen til setevarmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2009 ok takk skal dere ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2009 Det er annen plugg på sideairbag i setene iallfall. Er 2stk ledninger på 99mod og 3stk på 01modMonterte 2000mod RS4 stoler i en 99mod A4 for et par år siden Går å bygge om til gammle typen stikker på de nyere stolen om en flytter den ene ledninga over i pluggen til setevarmen. Har du en how to mtp det? Eneste jeg ikke har bygget om i min er airbagledninga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2009 (endret) Har du en how to mtp det? Eneste jeg ikke har bygget om i min er airbagledninga... Har dessverre ikke det. Jeg fann ut av det ved å se litt på koblingsskjema på de 2 forskjellige modellene og samtidig bruke hodet litt, viktig at det må være rett på første forsøk så en ikke får en airbag i tryne;) PS: IKKE tenk på å bruke multimeter på ledninger som har med airbag systemet å gjøre. det kan gå veldig dårlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...