#1 Skrevet Desember 8, 2009 Hei! Som overskriften sier, hvor får jeg tak i originale slitedeler til VR6-motor? F.eks reg.kjede strammere, glideskinner osv. På forhånd takk. Mvh Espen A. Sørlie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2009 http://www.pap-parts.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2009 Tænk ju! Hvordan er det å handle der? rask levering osv..? og bra kvalitet på deler? Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2009 Tænk ju! Hvordan er det å handle der? rask levering osv..? og bra kvalitet på deler? Mvh Espen 3-4 dager mener jeg det tok, jeg hentet det selv på tollsentralen i Oslo pga. det hastet den gang, så regn med 2-3 dager ekstra der før det blir sendt videre til deg;) Ingenting og si på kvaliteten nei, f.eks Coilpack til VR6, 5000kr på Møller, 2000kr inkl.frakt hos Pap-parts:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2009 Ok! Det høres flott ut! Ja, da er det vel ingen tvil engang, når det er såpass forskjell i pris! Haster heller ikke ang levering, siden bilen ikke skal brukes før snøen er borte. Takk skal du ha! Da har jeg fått svar på det jeg trenger, så da kan denne stenges. Mvh Espen A. Sørlie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...