#1 Skrevet Desember 8, 2009 Jeg lurer på om noen har sett et slikt verktøy til salgs i Norge? Kikka hos gasoline med de hadde bare hullstanser. Legger ved et bilde så dere skjønner hva jeg mener: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2009 Har ikke sett det i norge,ligger på ca.1200kr (1 1/2")med frakt /moms på ebay.. Kan ikke tenke meg at noen skulle selge den billigere her hjemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2009 Disse lager man lett selv i dreibenk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2009 Disse lager man lett selv i dreibenk. Ja hadde man bare hatt det. Lager du noen slik til meg samtidig som du retter opp trinsene til sikken/falsen min da? Prøvde å ringe deg forrige uke men du tok ikke tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2009 Ja hadde man bare hatt det. Lager du noen slik til meg samtidig som du retter opp trinsene til sikken/falsen min da? Prøvde å ringe deg forrige uke men du tok ikke tlf. Jepp! PS! Bare å legge igjen beskjed, eller ringe flere ganger da jeg er "litt" opptatt innimellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2009 Lager du en til meg også John-Arne? pliis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2009 Må vel ha flere sett med forskjellig dia da det ser fetere ut Og jeg vil anbefale bare flare, da du allikevel må lage hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2009 Jau, hadde gått å kjøpt et sett med hullstansere og lagd flarehyser som passer dem. Tenkte å sveise inn forsterking mellom a-stolpe og bur, borre styrehull så stanse ut hull også flare. http://gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=65_22&products_id=924 Enklere å komme til på trange plasser med en sånn enn å bruke presse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2009 Kan bruke presse på trange steder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2009 Joda, har slik presse. Men i og med at jeg ikke skal lage dette i tjukkere stål enn 1.5/2mm stål greier det seg med skru versionen. Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...