Anbefalte innlegg

Har en A4 B5 2001-modell som jeg har prøvd å sette i ett xenonkit på. (langlys).

problemet er at lysene kun tenner og fungerer som de skal når motoren ikke går. Når jeg starter motoren fungerer ikke xenonlysene i det hele tatt og kjørelysene kobler også ut. Indikatoren over FIS viser at langlysene er tente hele tiden når motoren går, men det er mørkt som i en sekk. Radiosignalene forsvinner også når lysene tennes. Fikk noen motstander fra leverandøren som skulle fikse problemet, men det hjalp ikke. Noen som har fått til dette, eller er det bare å sette i halogenpærene igjen og glemme hele greia? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette var veldig rart egentlig.

Har xenon i både nær- og langlys ettermontert på min 2000" a4 b5 og her fungerer dem bra.

Har du prøvd å koble over til parklys for så å bytte over til kjørelysene etter et par sekunder?

Merker av og til at mine ikke tenner skikkelig når jeg starter bilen. Derfor starter jeg alltid bilen med parklys for så å skifte over til kjørelys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikset xenon i langlys og i tåkelys for 2 uker (hadde originalt i nærlysene) siden og har ikke hatt noen problemer. Tenner som de skal, ingen feilmelding osv. Har en Audi A4 2000 b5.

Hvor kjøpte du dine lys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok kjøpt no sykt billig xenon.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk 55 w sett fra A-Trading her om dagen,monterte og funker som bare det på min B5 S4...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte fra Dybvik Trading, men det er ett phillips-sett til 2000 kr så det er vel per definisjon ikke noe billig ræl?..

Det er imidlertid 35W, kan det ha noe å si? er det derfor autocheck ikke funker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også xenon i nær og grøftelys på min 2000 a4.. Ikke hatt noe som helst problemer over snart 2 år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35w i nær og grøftelys og 55w i langlys.

Så det skal nok "passe".

 

Jeg hadde enkelt å greit forlanget et helt nytt sett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke alltid det dyreste er best heller.

 

men at Dybvik Trading har hjerte til å selge til dobbelte prisen av alle andre skjønner ikke jeg.

 

lykke til ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde noe av samme problemet på min B5 97mod, byttet så til 55W. Alt Ok!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet her er nok at du kun bruker 35w HID sett,dvs det er Autocheck som slår ut lysene pga at den tror lysene er gått.

Org halogen pærer trekker 55/60w,mens HID settet trekker kun 35w. Så det du trenger er enten HID motstander som trekker 20-30w eller 55w HID sett. :) Men jeg ville nok prøvd HID motstander,55w blir mange ganger for skarpt i nærlys. :) Eller du kan høre om han har CANBUS ballaster,det skal hjelpe på A4 B5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk HID-motstander, men det hjalp ikke i det hele tatt. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde også med motstander, hjalp ikke. Måtte til med 55W..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.