#1 Skrevet Desember 9, 2009 Har en aan motor med mtm 303 chip,front cooler og 3" eksos, da jeg satte i turbutryks måler ladet den 1.4 men nå plutselig går den bare på 0.8 , ingen feil lagret i styreenhet, sjekket at alt av trykk slanger osv er ok, n75 er ok, alle vakum er ok,,.! sikringer er ok, hører også n75 takte ved rusing så er med den,.,. luftmengde måler og tror jeg ganske sikket er ok, eneste som gjør noen forskjell er at når jeg tar a stikk på n75 så lader dan ca 1.1, men sikkert fordi den lager noen fast verdier??? noen forslag????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2009 Hvordan vet du at n75 er ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2009 (endret) har prøvet to andre ,, og den jeg kjører med no åpner når den får tolv volt i allefall og hører også den takter når jeg gir gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2009 Sjekket wastegate fjera? Evt om membranen lekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2009 så over det når jeg satte motoren i compen ja, men skal ikke garantere fjæra.. var bare så komi for har kjørt uten turbotryks måler ca 30 mil og bilen har gått som ei kule, monterte den og kjørte ca ti mil til og en dag ladet den plutselig mye mindre og går betraktelig dårligere i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2009 hmm, ingen lekkasjer på trykkslanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2009 Nei er ikke det el sjø,,, ! skal ta en grundig sjekk av alt i morgen kveld igjen,, i allefall få hundre prosent sikkerhet på at lmm er i orden og,! er vel sikkert noe enkelt som alltid men har begynt og gått over mye nå så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2009 Har du sjekka LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...