Anbefalte innlegg

ref. til artikkelen til BA

http://www.ba.no/nyheter/article4751012.ece

de skriver noe om hjulspor der, at det er så mye av det. er jo enda verre flere andre steder.. håper de kanskje gjør noe med dette nå. merker det selv utrolig godt til tider.

utifra bildet er det vel 50 sone der? Og er det en Toyota Corolla?

Blir like frustrert hver gang jeg leser om vanlige ulykker og disse dødsulykkene. vei standarden i bergen er jo alt for lav. Byn er jo vei standarden så dårlig at det ikke går an og kjøre i 30 en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Også kjører folk om morgenen uten å ha skrapt rutene sine skikkelig, e derfor vi må ha kupévarmere. Du må hente din snart!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lol... ja.. har bilen på lakk per dags dato.. Ellers får jeg den nok igjen tidligst fredag, seinest mandag.. så kanskje neste helg? er jo arbeidsnarkoman jeg.. aldri hjemme.. sånn i utgangspunktet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 60 sone der ... jeg kjører der Hver dag . og er rimelig kjent med veien der...og jeg skjønner virkelig ikke hva som skunne ha skjedd der er jo nesten strake veien,

vært med golfen i ganske stor fart der på natten og virker ikke som det er veien sin skyld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes den hadde fin farge, eg! E det taket du tar? Er vel ikke akkurat mange år siden den bilen har vært lakket sist.. Har tett program på jobben eg og, har kjørt rundt med fri eksos i tre uker no!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jo en 60 -åring så kan jo være det var noe illebefinnende. uff uff..

Anyways vegard: Ja, skal på verksted nå i løpet av uken, sammen med en kamerat og skifte starter, kan vi ikke ta det da, kan gi deg en lyd, er etter arbeidstid... så fikser vi lyktene og xenon lysa samtidig?

Får bilen min igjen i dag.. =) Yay!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er starteren røket da? Jo, du kan bare ringe meg du, så får eg sikkert tid en dag. Motorvarmeren er null stress tror jeg. Du må bare finne ut hvor vi kan ta kabelen igjennom torpedoveggen (min e gjennom ECU-boksen iallefall!) den der fangeren må nok av, har du funnet ut hvordan den er montert enda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, demonterer nok den på onsdag.. monterer strober og nye lykter.. =) xenon påærene er jo lett å bytte når pærene er byttet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.