ETKA 2009 og Windows 7 64bit?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan bekrefte om ETKA 2009 og Windows 7 64bit fungerer sammen?

Hos meg får jeg feil mld når jeg starter Etka på W7 64bit versjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lurte jeg også på, så henger meg med her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere prøvd å kjøre den i kompabilitests modus.. Sett den til xp eller vista.

Høyreklikk på snarveien, også egenskaper...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere prøvd å kjøre den i kompabilitests modus.. Sett den til xp eller vista.

Høyreklikk på snarveien, også egenskaper...

Jepp det har jeg testet ut, både Vista og alle sp versionene av XP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan glemme det på 64-bit. Til og med noen av Adobe sine produkter feiler på 64-bit.

Er vel kun Photoshop som er sertifisert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan glemme det på 64-bit. Til og med noen av Adobe sine produkter feiler på 64-bit.

Er vel kun Photoshop som er sertifisert.

Adobe sine produkter har jeg ikke problemer med. Og jeg har W7 64bit.

Så er Ekta bygd opp rund Adobe og Photoshop?

Alle pcene mine er W7 og 64bit, så da er jeg in deep shit vis jeg ønsker Etka:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har etka på win7 64bit, funker det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv: ETKA.ver-7.0-Build-597

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv: ETKA.ver-7.0-Build-597

Takker fikk det til :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det kommer opp at det er oppdateringer, hvordan går det? Er det bare til å oppdatere? Eller vil det gå i dass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det kommer opp at det er oppdateringer, hvordan går det? Er det bare til å oppdatere? Eller vil det gå i dass?

Hakke gidda å oppdatere min da jeg som regel ser etter deler før 1986 :) Bare prøv det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakke gidda å oppdatere min da jeg som regel ser etter deler før 1986 :) Bare prøv det
Ja, det var en del oppdateringer, til alle merkene. Og det funker og :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har etka 7.2, og den funker fint på windows 7 32bit værtfall

edit: ser du fikk det til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker denne versjonen der har her.( vet den funker har den på en xp maskin ). men når jeg trykker på setup får jeg besked om at det ikke passer med den windows versjonen jeg har.. hva gjør jeg galt.. er win 7 64 bit.. som jeg ser noen her har fått til.. hvordan?

kai

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har windows 7 64bit og kjører etka Revisjon 7.0 oppdatering 622 uten noe krøll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har windows 7 64bit og kjører etka Revisjon 7.0 oppdatering 622 uten noe krøll.

ja men hvordan.. så fort jeg trykker på setup så kommer det en feilmeld om at det ikke er kombatibelt med den windows versjonen jeg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men hvordan.. så fort jeg trykker på setup så kommer det en feilmeld om at det ikke er kombatibelt med den windows versjonen jeg har

Oppdatering 622 er jo gammelt. Jeg har Etka 7 med update 799... (=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk aldri dette problemet selv.

Men har du prøvd å høyretrykke på setup-fila og velge "kjør som administrator" eller noe slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk aldri dette problemet selv.

Men har du prøvd å høyretrykke på setup-fila og velge "kjør som administrator" eller noe slikt?

Jepp... har prøvd det meste.. men ikke noe som funker som jeg kan se ?? irriterernes : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp... har prøvd det meste.. men ikke noe som funker som jeg kan se ?? irriterernes : bh :

Jeg forsøkte å få Etka 7 til å fungere sammen med Win7 x64; det var et helvete.

Jeg fikk det til etter mye arbeide, leting på diverse forum og slikt, men til slutt gikk jeg tilbake til Win XP da jeg ikke var fornøyd med Win7.

Etka 2009 - eller Etka 7.2 som det heter - fungerer mulig noe bedre med Win7 x64 for noen, men tydeligvis ikke for alle. Gjør litt forumsøking på ymse forum så går det kanskje bedre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er pussig altså. Siden jeg har en clean install av win7 x64(og er forøvrig veldig fornøyd med win7, det beste produdktet MS har gitt ut siden win 3.11) og etka installerte seg helt uten problemer her, og virker like godt som i win2000/xp/vista..

Og jeg kan dessverre ikke hjelpe noen, for her gikk alt av seg selv bare jeg kjørte setup, men tror jeg kjørte den som administrator.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er pussig altså. Siden jeg har en clean install av win7 x64(og er forøvrig veldig fornøyd med win7, det beste produdktet MS har gitt ut siden win 3.11) og etka installerte seg helt uten problemer her, og virker like godt som i win2000/xp/vista..

Og jeg kan dessverre ikke hjelpe noen, for her gikk alt av seg selv bare jeg kjørte setup, men tror jeg kjørte den som administrator.

hmmm.. merkerlig det ikke funker her da..... får prøve å laste ned en ny en å teste da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk det ikke til med Windows 7 nei. Og ETKA 7.2 var knotete i piratversjon det var jeg ikke noe fan av.

Så jeg kjører en virtuell Windows XP med alle diagnoseprogrammene mine og ETKA på laptopen, fungerer knallbra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker fint her også med win7 x64...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor får man tak i ETKA som fungerer? Har forsøkt piratbukta, men det fungerte dårlig. Send gjerne PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.