#1 Skrevet Desember 9, 2009 skal tro om dette er hjemmelaget eller om det er noe man får kjøpt ferdig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2009 hahaha, så genialt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2009 Jeg gir kraniet til ungen èn uke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2009 så mer ut som steinharde plastikkhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2009 Guttungen på fire har en slik McQueen bil . Det er så harde hjul at den spinner i original stand. Men mange som oppgraderer med større batterier. Kjekt leketøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2009 det der ser ut som en 12v bil som har blitt konvertert til 24v, da går den noe fortere eller så kan man opgradere motoren i den http://www.modifiedpowerwheels.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2009 Hoho,tror den kid`n der kan drifte rimelig bra når han får lappen og bil gitt. Kommer nok til og bruke opp noen sett med plastikk-bakhjul også han der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2009 Sånn hadde jeg da jeg var liten! Artigste leketøyet jeg har hatt tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2009 hoho,dritstilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2009 Haha, driiitkult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...