Demontere frontlyktene A4 B6

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan si meg hvordan i svarte jeg får kommet til på den skruen som sitter ytterst mot sidene på frontlyktene? Tenker på de i bakkant av lyktene. Skal bytte noen pærer men det er jo steik umulig å komme til uten å få skru ut lyktene. Har ikke tilgang på lang torx t30 heller så jeg fikk ikke lurt de ut. Ingen jernvare butikker i byen heller som har dette..jippi.

Tar imot alle svar med stor takk!

PS! Gjerne bilder om mulig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke A4 men A6, og der er det også noen kukete skruer til lyktene.. Der kom jeg til med en lang forlenger til torx-bitsen min gjennom et hull i blekket i skjermen.. Vet ikke om det er likt på A4, men ser litt sånn ut egentlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke helt likt, det er en beholder av noe slag som er i veien som gjør at jeg ikke får nedi noe annet enn en tynn trekker eller en lant t30 torx nøkkel. Er litt småirritert pga det greia der så jeg ga faen å avslutta hele jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp lang tynn torx på biltema, den funker fint. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg til trondheim for å få kjøpt det..Om ikke du har lyst å stikke bortom biltema for meg å sende en slik en i posten mot at jeg overfører totalen inn på din konto?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang torx trekker er tingen ja. Men jeg har klart det med vanlig torx trekker. Har du ingen bits eller noe 3/8 - 1/4 toms sett heller? Det trenger ikke være så tynt for å komme nedi.

Men har du ikke noe tigjengelig er det selvfølgelig litt leit. Lyktene må i praksis ut for pæreskift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang torx trekker er tingen ja. Men jeg har klart det med vanlig torx trekker. Har du ingen bits eller noe 3/8 - 1/4 toms sett heller? Det trenger ikke være så tynt for å komme nedi.

Men har du ikke noe tigjengelig er det selvfølgelig litt leit. Lyktene må i praksis ut for pæreskift.

Jeg fant ut det ja at alt må ut for å bytte noe..veldig tungvindt syns jeg men det er vel slik audi tjener penger tenker jeg...

Jeg får bare fikse meg en slik lang sak, må høre litt rundt på lokale verksteder om det går an å få låne en slik en i 10min mens jeg skrur det av uttafor butikken dems.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg til trondheim for å få kjøpt det..Om ikke du har lyst å stikke bortom biltema for meg å sende en slik en i posten mot at jeg overfører totalen inn på din konto?:)

Kan vel få det til i løpet av neste veke.... Men sikkert andre som har det rundt deg og.

Slikt utstyr er obligatorisk for alle B6 eiere med Bi-Xenon....

Skifte parklyspære 3-6 ganger i året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.