Anbefalte innlegg

seriøst spørsmål, denne audi brakka mi er innport bil, er det noen som veit når regelen med å etter montere side blinkere blei opphevet. tenkte litt på og fjærne disse siden de ser ut som et par fot vorter på siden av bilen.

trur bilen blei innportet i 2002/03 såen i alle fall på 2003 klubbfilmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel fjerne sideblinklys på alle biler , men da er det igjen krav at en må ha blink på speilet ?

Rett meg viss jeg tar feil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være blinklys på siden av bilen...punktum...

Sjekk på lovhidden...de aktuelle lover og regler skal være lagt ut der iflg. en tidligere post.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min s4 fra 92 er det ikke påbudt med sideblinklys.ifølge selgeren som hadde hørt det fra NAF tror eg det var.

og eg har hatt den inne til eu godkjenning og det gikk fint,dei stussa litt på at det mangla blink på sida men da eg nevnte det med NAF så godtok dei det.

visst nok pga at blinklysa fremme går endel rundt hjørnet på skjermene fremme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit at det kom en regel som sa at inporterte biler ikke trenger side blink lys, på grund av noen eu regler. men trenger i grunnen og finne ut vilket år og dato.

Kan jo ta en fransk en men liker og ha mitt på det tørre for det, for s2 min har ikke orginalt side blinkere, trur det hadde vært mye penere uten.

Kunne ha vært rått med blinkere i speilet men, hvem lager dette da så det ser perfekt ut , har jo helt nye rs2 speil her nå. ps også ny lakerte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ikke noe med årstall å gjøre. Det er bare at importbiler ikke har blink på sidene orginalt, det hadde ikke corren heller.

Men bilen skal ha det, om ikke blinklyset foran lyser godt til siden. Og C4 dekker ikke det kravet Øyvind. ;)

Mitt tips Tor Olav.. la ledningene ligge på innsiden av skjermen, godt isolert. Når bilen skal på kontroll osv, kan du bare koble på noen som å taper med dobbeltsidig tape på siden av bilen. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jeg må ta kontakt med en kompis som innporterer biler her nå får jeg her nesten 99% sikker på at det blei noen regel endringer her det siste året jeg drev med eu godkjenninger.

kOMMER tlbake enten med en unnskyldning for min stahet eller med en bekreftelese men dette skal jeg faen meg finne ut av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.